“Toppertje in Grimbergen ”
Beoordeling van Botta 'N Ik

Botta 'N Ik
Geclassificeerd als nr. 3 van 27 Restaurants in Grimbergen
17 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Suuuper lekker eten met een goede verhouding prijs/kwaliteit! Bediening zeer vriendelijk en een mooie kaart, voor ieder wat wils.

Datum van bezoek: september 2020

24 juli 2020 beoordeeld

Mooie zaak, vriendelijk personeel en lekker eten ; meer moet dat niet meer zijn.
Prijs/kwaliteit is in verhouding.
Aan te raden adresje.

Datum van bezoek: juli 2020
12 maart 2020 beoordeeld

Uitstekend restaurant als alteratie tussen het heel 'chique' en de betere eetgelegenheid.
Gezellig eethuis waar je ongedwongen kan gaan eten.
Vriendelijke uitbaters die detail door hebben voor kleine attenties

Datum van bezoek: maart 2020
26 februari 2020 beoordeeld

Verrassende schotels zoals de choucroutte. Alles was zeer lekker en warm, opgediend door zeer vriendelijk personeel. De champagne was flets en de muziek bleef na een verjaardagsliedje te had staan. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: februari 2020
22 februari 2020 beoordeeld

Lekker eten, mooi kader, goede bediening ... doe zo verder zou ik zeggen ! Een aanrader ! Wij komen zeker nog terug !

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Botta 'N Ik bekeken, bekeken ook

Vilvoorde, Vlaams-Brabant

In Botta 'N Ik geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.