“Gezellig restaurabt waar je met de ganse familie aan een goede prijs kan eten”
Beoordeling van Botta 'N Ik

Botta 'N Ik
Geclassificeerd als nr. 3 van 27 Restaurants in Grimbergen
12 maart 2020 beoordeeld

Uitstekend restaurant als alteratie tussen het heel 'chique' en de betere eetgelegenheid.
Gezellig eethuis waar je ongedwongen kan gaan eten.
Vriendelijke uitbaters die detail door hebben voor kleine attenties

Datum van bezoek: maart 2020

26 februari 2020 beoordeeld

Verrassende schotels zoals de choucroutte. Alles was zeer lekker en warm, opgediend door zeer vriendelijk personeel. De champagne was flets en de muziek bleef na een verjaardagsliedje te had staan. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: februari 2020
22 februari 2020 beoordeeld

Lekker eten, mooi kader, goede bediening ... doe zo verder zou ik zeggen ! Een aanrader ! Wij komen zeker nog terug !

Datum van bezoek: december 2019
2 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden gaan eten in het steeds druk bezochte restaurant. Vriendelijke bediening en gekozen voor o.a. everzwijn dat wat droogjes was.
Had het vlees liever in een stoofpotje geproefd. De combinatie van de saus bij de St. Jacobs vruchten was niet zo lekker.
Een goede dame blanche was een goede afsluiter alhoewel ik deze liever niet in een grote soeptas zag opgediend.
Met een lekkere koffie afgesloten.
Tijdig reserveren.

Datum van bezoek: februari 2020
26 januari 2020 beoordeeld

Alles van aperitief tot en met dessert was super lekker ! Heel gezellig, leuke sfeer, top personeel. Kortom een restaurant waar we zeker naar terugkeren.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Botta 'N Ik bekeken, bekeken ook

Vilvoorde, Vlaams-Brabant

In Botta 'N Ik geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.