Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Inclusief ontbijt
Geen aanbetaling vereist
Beoordeeld op 10 juli 2023

Heel mooi hotel, mooie kamers, netheid was 100%, de badkamer was top. Bed was perfect. Het ontbijt is een echte aanrader: verse eitjes, vers gesneden fruit, krokant brood, sandwichen, koffieboeren en heel lekkere koffie. Gewoon: een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 13 november 2022

11/11/2022 heb ik overnacht in hotel Den Berg.
Bij aankomst op de kamer lagen de uitwerpselen van de vorige bezoeker nog in het toilet.
De zeepjes, shampoo was reeds gebruikt door de vorige bezoeker.
stof zuiger is nog nooit onder het bed geweest.
Ik kon aan de receptie bij het uitchecken geen reactie geven want er was niemand aanwezig.
Hier zien ze mij niet meer....

Kamertip: veel te duur voor de netheid/hygiëne die er is
Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 16 mei 2022 via mobiele applicatie

We boekten dit hotel omdat het zich in de buurt bevond van de zaal waar een feest doorging.
De kamer was modern ingericht, er ontbrak werkelijk niets.
Het ontbijt was super, we hebben dit nog niet gezien (en we hebben al in veel hotels van dit niveau verbleven).

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 24 oktober 2021

Wij logeerden hier tussen 2 fietstochten door in Vlaams Brabant. Wij hebben dit ons niet beklaagd, wel integendeel. De kamers zijn modern en ruim en ook voorzien van een mooi terras. Ook het diner was heel lekker ; het ontbijt was heel uitgebreid. Ruime parkeergelegenheid direct bij het hotel? Zeer vriendelijke staf !
Kortom, ben je in Vlaams Brabant op zoek naar slaapgelegenheid met een goede keuken, dan biedt dit hotel ruimschoots wat je zoekt.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 9 oktober 2021

Modern en prachtig ingericht hotel, uitstekende ligging.
Zeer comfortabele en rustige kamer, zeer proper en functioneel.
Uitstekend ontbijt-buffet.
Ruime parking.
Vriendelijk en professioneel personeel.

Datum van verblijf: oktober 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken