Waarderingen en beoordelingen

Speciale diëten
Geschikt voor vegetariërs, Veganistische opties, Glutenvrije opties
Alle gegevens weergeven
maaltijden, functies
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
TaalNederlands
FilterenNederlands
4 weken geleden beoordeeld

Valentijnsmenu. Na 1h30 min moeten vragen achter onze soep, geen broodje erbij gekregen. Na 3h hadden wij nog geen hoofdgerecht gekregen terwijl een koppel dat gelijk met ons naar binnen is gekomen hun dessert net op was. Ondermaatste service, heel jammer maar hier komen wij...niet meer terug.Meer

Datum van bezoek: februari 2024
Beoordeeld op 24 juni 2022

Hof ter Zielbeek is niet alleen een hele mooi accommodatie ook het eten is er ontzettend lekker! En dan heb ik het nog niet gehad over de super vriendelijke bediening. Dikke proficiat aan het personeel dat zich elke keer opnieuw inzet. Zeker een aanrader en...ik zal er zelf nog vaak komen eten!Meer

Datum van bezoek: juni 2022
Beoordeeld op 8 november 2021

Zeer mooi kader. Alles top tot in de kleinere details: de bediening, het eten, de presentatie van de borden. Normale prijzen. Wij waren een groep van 13. Bij de afrekening hebben ze zelf voorgesteld om de afrekening per koppel te doen. Nooit meegemaakt. Chapeau.

Beoordeeld op 22 oktober 2021

Met groep van 14 personen een eerste maal gaan eten in dit zeer mooi en gezellig ingericht restaurant. Uiterst vriendelijke, verzorgde en snelle bediening. Eten van zeer goede kwaliteit en meer dan voldoende en dat aan een zeer acceptabele prijd. Kortom : een meevaller en...aanrader.Meer

Beoordeeld op 14 oktober 2021 via mobiele applicatie

Zeer hygiënisch. Warm onthaal, zorgzaam personeel, heerlijk gegeten, warm geserveerd, je voelt je als gast zeer welkom. Gezellige drukte zonder storend lawaai. Zelfs wachtend alleen op gezelschap dat later komt geen probleem Dank u : Komen zeker terug!

Beoordeeld op 17 juni 2021

Eindelijk, corona is stilaan over het hoogtepunt heen. We zijn tweemaal ingeënt, tijd dus om weer eens buiten te komen. Lees: gaan eten in Hof ter Zielbeek. Zoals reeds meermaals: zeer vriendelijk onthaal en bediening, niets is te veel om de klant te behagen, eten...zeer lekker, perfect georganiseerd. Ondanks corona, gezelligheid troef! Dank aan het hele team, en vooral het keukenteam niet vergeten, voor onze geslaagde eerste uitstap!Meer

Datum van bezoek: juni 2021
Beoordeeld op 23 augustus 2020

Vanwege de hoge scores 2 maal geprobeerd. Eerste maal menu genomen, mooie prijs, goede bediening, goed kader, eten middelmatig (ik koos voor de steak met Rochefort, kreeg paarde steak, zonder dat dit vermeld werd, kan ook per ongeluk gebeurt zijn), en wegens de relatief lage...prijs van het maandmenuutje heb ik dit laten passeren. Omdat mijn brouw tevreden was over haar menuutje (lamsvlees), wou ik het nogmaals proberen, dit maal à la carte. Ik nam Angus filet, mijn vrouw paarde filet. De angus, was niet saignant, maar blue chaud, en vooral niet goed gebakken. Een lekkere steak moet een donkere krokante korst hebben, dat geeft de smaak, deze filet was duidelijk op een te laag vuur gebakken, en zag bleek, dus de smaak was navenant. Als je een stuk vlees van 32 euro besteld verwacht je toch dat de kok de basis techniek beheerst. Ook de champignonsaus was zeer matig van smaak en de champignons idem (ik vermoed diepvries champignons), het bijhorend slaatje was in feite niet eerbaar, waarschijnlijk lang te voren overgoten met een veel (te zure) vinaigrette, en zo weggezet in de koeling, waardoor je een doorweekt rommeltje krijgt. De diepvries kroketten waren doorsnee diepvries kroketten, de fabrieksmayonaise, doorsnee fabrieksmayonaise... Mijn vrouw haar paarde filet was middelmatig, de pepersaus idem, het bijhorend witloof slaatje ondermaats. Jammer!Meer

Datum van bezoek: augustus 2020
Beoordeeld op 15 augustus 2020 via mobiele applicatie

Na Daens voor de tweede maal langs geweest en was terug top! Wordt zeker ons vast adresje na een studio 100 bezoek... Het is er puur genieten in een ongedwongen sfeer met supervriendelijke bediening aan democratische prijzen.

Datum van bezoek: maart 2020
Beoordeeld op 14 augustus 2020

Een jaar na mijn verjaardagsfeest tgv mijn 65e verjaardag, had mijn vrouw me uitgenodigd in Hof ter Zielbeek. Ondanks de coronatoestanden was er een gezellige tafelschikking in de tuin. Personeel is nog steeds zeer vriendelijn en behulpzaam. We hebbe lekker gegeten: de maandmenu was een...heuse aanrader. Na zo'n warme weel was het zeer aangenaam toeven in de tuin. Rustif tempo, geen bandwerk. Voldoende tijd tussen de gerechten. Perfecte bediening. Mag ik 11/10 geven... ! Zeker tot ziens!Meer

Datum van bezoek: augustus 2020
Beoordeeld op 18 juli 2020

Met onze 'bubbel' terug op restaurant. Qua Corona-maatregelen wordt alles hier prima opgevolgd. Gezellige setting. Vriendelijke en ongedwongen sfeer, ontvangst en service. Drank en eten : alles tiptop in orde, niets op aan te merken. O ja de suggestie v tarbot is zeker n aanrader,...superlekker ! Wij hebben genoten en komen zeker nog terug !Meer

Datum van bezoek: juli 2020
De beste in de buurt
De beste hotels in de buurtAlles weergeven
Hotel Domus
op 7,92 km afstand
Hobbit Hotel Mechelen
65 beoordelingen
op 8,86 km afstand
De beste restaurants in de buurtAlles weergeven
Sacchetti's
op 2,37 km afstand
La Route
43 beoordelingen
op 0,31 km afstand
De beste attracties in de buurtAlles weergeven
Fort van Breendonk
Tomorrowland Belgium
359 beoordelingen
op 3,82 km afstand
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Hof Ter Zielbeek.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor bijdragen
Is dit uw vermelding?
Uw gratis vermelding claimen

HOF TER ZIELBEEK, Ruisbroek - Menu, prijzen en restaurantbeoordelingen

Veelgestelde vragen over Hof Ter Zielbeek

Hof Ter Zielbeek is beoordeeld in de volgende categorieën door Tripadvisor-reizigers:
  • Eten: 4
  • Bediening: 4.5