TripAdvisor

Ristorante Pizzeria Roma
Geclassificeerd als nr. 12 van 49 Restaurants in Tienen
Keukens: Italiaans
12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier vind je alles wat je nodig hebt. Veel keuzemogelijkheden, niet te duur en ook gewoon lekker. De 3 belangrijkste dingen in mijn ogen. Enkele minpuntjes, mijn portie mocht gerust wat meer zijn. Gewoon Nederlands spreken zou aangenaam zijn. Beetje Frans & Italiaans door elkaar maakte het niet altijd even makkelijk om de mensen te begrijpen

Datum van bezoek: november 2017

7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de middagpauze al enkele keren komen eten, altijd reuze mee gevallen.
Zowel qua eten als bediening kan ik dit restaurant zeker aanraden.

Datum van bezoek: november 2017
13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb geproefd de keuken van de nieuw chef kok Federico Gastaldelli en het was even lekker , zelfde beter dan vroeger . De beste restaurant prijs/kwaliteit van Tienen .

Datum van bezoek: september 2017
31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke cocktail 'Eliza'. Pizza was ook heel lekker. Dunne bodem en rijkelijk belegd met verse producten. Wel wat aan de zoute kant. Bediening was oké. Wel een afkeurende blik toen we enkel een aperitief en pizza bestelde, geen voorgerecht. In tegenstelling tot andere gasten kregen we geen broodmandje. Soms verwarrend dat de bediening niet Nederlandstalig was, maar Franstalig/Italiaans. Ook wat storend dat ze tijdens rustige momenten stonden te giechelen aan de bar. Tip: Vliegenraam plaatsen of zorgen voor verkoeling zodat de deur dicht kan blijven.

Datum van bezoek: juli 2017
15 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is mooi ingericht, en is gezellig. Voldoende uitgebreide kaart, met daarnaast nog speciale menu's. Het eten is zoals je mag verwachten bij een Italiaan. Niet speciaal, maar gewoon degelijk. De bediening en vriendelijkheid zijn top. Het moet wel één van de beste tirramisu's uit de streek zijn.
Enig minpuntje: de chocolaatjes bij de koffie waren vervallen.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Ristorante Pizzeria Roma bekeken, bekeken ook

Tienen, Vlaams-Brabant

In Ristorante Pizzeria Roma geweest? Deel je ervaringen!