Beoordeeld op 9 juli 2020 via mobiele applicatie

Is de 2e keer dat we dit hotel bezochten.
De eigenares heeft het hotel verder uitgebreid met een paar appartementen waar je ook een keuken in hebt. En die zijn echt ruim én met smaak ingericht! Mochten we meerdere dagen blijven, dan zou ik zonder twijfel zo'n appartement boeken.
De kamers van het hotel zijn, net zoals vorige keer, meer dan verzorgd en al het nodige is aanwezig.
Het ontbijt is gewoon super... Verse producten, deels home made door de eigenares. Zij zorgt ervoor dat het ontbijt, zelfs in corona-tijdperk, meer dan de moeite is!
Het hotel ligt op geen 5 minuutjes stappen van het centrum; dus centraal gelegen en toch rustig genoeg om heerlijk te slapen.
Een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 9 juli 2020

Als je op zoek bent naar een comfortabel, ontspannen en gastvrij verblijf, dan zit je goed bij het Alpha Hotel in Tienen.
Wij zijn ontzettend vriendelijk ontvangen, het ontbijt was zeer goed. Zelfs in deze tijd waar de nodige aanpassingen gevraagd worden. Ook was onze kamer schoon en van alle gemakken voorzien. De locatie is super, midden in het centrum van Tienen, op loopafstand van alle voorzieningen en activiteiten. Een groot pluspunt voor ons was ook de gratis parking aan het hotel. Al met al een heel fijn verblijf.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

Hotel met prachtige appartementen voor 3 personen. Alles in nieuwstaat, mooie badkamer en keuken. Uitstekend vriendelijk personeel.Ontbijt was ook goed verzorgd. Je komt niets te kort. Locatie een paar minuutjes lopen van het centrum.
Tevens lekker eten in de bistro in het zelfde gebouw. Wel iets chaotisch qua organisatie.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 15 februari 2020 via mobiele applicatie

Propere, ruime kamer. Heel vriendelijk onthaal. Centraal gelegen met goede parkeerplaats. Uitgebreid ontbijt. Koffie en thee op de kamer. Overal in het hotel kleine, zoete attenties. Keuze uit verschillende vers gemaakte eieren. Goede bedden. Fatsoendelijke haardroger in de kamer. Uitstekende WiFi.

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 februari 2020

Heel goede service en vriendelijke zaakvoerder.Dit hotel is goed gelegen in Tienen,kort bij grote markt en het winkelcentrum en ook zeer goede restaurant.Een aanrader bij een bezoek aan Tienen.Zeer uitgebreid ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2019
Elorac_78, Eigenaar van Alpha Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2020

Beste Claude,

We zijn verheugd dat u een fijn verblijf hebt gehad en bedanken u voor uw bezoek.

Carole