“Weeral top! ”

De Refugie
Geclassificeerd als nr. 1 van 43 Restaurants in Tienen
Keukens: Belgisch
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zaterdag weer eens genoten van een heerlijk én origineel menu!
Gerechten zijn zeer lekker, ruim voldoende qua portie en worden erg mooi gepresenteerd.
De gastvrouw doet er alles aan om je een fijne avond te zorgen terwijl haar man met het keuken-team al dat lekkers bereidt.
Wat mij betreft hét restaurant van Tienen als je lekker en verzorgd wil eten!

Datum van bezoek: juli 2020

6 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste beleving ooit! Zeer lekker gegeten. Nooit gedacht op voorhand dat dit restaurant zo subliem eten zou serveren. Wij hadden een bon gewonnen voor een all in menu. De zaakvoerders deden niet moeilijk over het feit dat we geen wijn dronken en hebben ons niets aangerekend. Wij rijden met plezier 70km terug om hier te komen eten!

Datum van bezoek: augustus 2019
15 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan te raden.Goede wijn behoort geen krans:zelf te ontdekken je zal het niet betreuren.Gastvrouw is ook professionele wijnkenner!

Datum van bezoek: juni 2020
10 mei 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Menu voor moederdag besteld. Super lekker en verzorgd. Duidelijke opwarminstructies. Hopelijk nog zo een aanbod voor vaderdag. Kwaliteit zoals we dat van jullie gewend zijn. Bedankt Katrien en Jean François. Nog steeds een top adres in Tienen .

Datum van bezoek: mei 2020
6 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker en bij prijs alles tot in de puntjes geregeld voor herhaling vatbaar we komen zeker eens terug met vrienden

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die De Refugie bekeken, bekeken ook

Tienen, Vlaams-Brabant

In De Refugie geweest? Deel je ervaringen!