Reistoon
Den Bosch, Nederland

Midden in het groen verrast.

Beoordeling van Landhotel Kiebitzort
5,0 van 5 bollen14 sep 2017 beoordeeldvia mobiele applicatie
Na ons bezoek aan Kap Arkona een plaats om te slapen/ eten gezocht. We kwamen uit bij dit Landhotel.
Prachtig gelegen, overal ver vandaan.
De gastvrouw ontving ons allerhartelijkst en bracht ons persoonlijk bij onze kamer.
Deze was ruim, met aangrenzend terras en tuin, badkamer prima. En vooral: alles zeer schoon!
Nog een ouderwetse tv, die het prima deed.
Wi-Fi abominabel slecht. Maar goed we zijn op vakantie en kunnen een avond zonder.( Verblijf je een week zou dit vervelend kunnen zijn/worden).
In de grote ruime tuin die het hotel omgeeft bevinden zich ook nog diverse charmante chalets. In de zomer vast een graag bezochte stek.
Op naar het restaurant. Dit is een eenvoudige maar gezellig ingerichte ruimte. De kaart is niet uitgebreid maar wat ons werd voorgeschoteld brak onze klomp.
Wát een heerlijke smaak van de gerechten. Het waren stuk voor stuk ' gedichten.
Nee, geen culinaire sterrenhoogstandjes maar origineel en prachtig van smaak .
Een verrassing hier in dit vlakke stuk Rügen. Ga maar eens proeven.
Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
13.2 km van Landhotel Kiebitzort
14.4 km van Landhotel Kiebitzort
Exterior
14.5 km van Landhotel Kiebitzort
Zwembad
Kaffe, juice etc skulle hentes ned ad gangen gennem døren til venstre
14.1 km van Landhotel Kiebitzort
13.5 km van Landhotel Kiebitzort
Meer hotels in Lieschow bekijken
Beoordeeld op 31 juli 2012

Voor rust en stilte,

De ontvangst naar een lange reis vanuit Nederland was uitstekend, vriendelijk personeel, behulpzaam en geen lange wachttijden bij het inchecken. Het was zelfs mogelijk om na 20:30 uur nog te dineren. Niets was te veel en iedereen probeerde het ons na de zin te maken. Jammer dat men ons niet vertelde dat het ontbijt niet was inbegrepen.

Het beloofde WIFI werkte ondanks alle inspanningen niet, de hotelkamer en de douche waren zeer klein en er was geen airco en telefoon aanwezig. Voor deze prijs hadden wij ook een waterkoker of koffiezetapparaat verwacht. In de kamer kon maar een raam open omdat de anderen geen horren hadden. Al met al waren wij wat de kamers betrof zeer teleurgesteld.

U vindt hier geen witte stranden maar kaarsrechte lanen en wilde, snelgroeiende duindoorn, oeroude hunebedden en 100 jaar oude vuurtorens, spookachtige beukenbossen en glinsterende meren, kort om alles wat wij in Nederland ook hebben.

Mijn dank aan Christine, voor haar persoonlijke professionele aandacht, haar tips en aanbevelingen hebben deze reis onvergetelijk gemaakt. Ondanks dat niet alles naar wens was, komen wij hier zeker nog een keer terug.

Datum van verblijf: juli 2012
Beoordeeld op 22 september 2019