“Lekker eten!”
Beoordeling van KRNK Restaurant & Bar

KRNK Restaurant & Bar
Geclassificeerd als nr. 1 van 123 Restaurants in Kuta
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een vriend raadde me dit restaurant aan en het top als je zin hebt in westers eten. Ik at de dirty burger en heb niet vaak zulke lekkere burgers gegeten!

Datum van bezoek: maart 2020
KenzaGiliAir, Owner van KRNK Restaurant & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2020

Dankjewel voor je review Anna! Goed om to horen dat jullie de burgers so lekker vonden! We hopen jullie snel weer the zien in ons restaurant in Kuta Lombok.

KRNK Team

5 maart 2020 beoordeeld

Zoveel keus en voor een goede prijs! Ook veel vegetarische opties. Heerlijke kip burger gegeten. Grote porties en royaal belegd. Leuk aangekleed en gezellige sfeer. Het personeel is grappig, komt bij je zitten en helpt mee bij keuze stress! Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2020
KenzaGiliAir, Owner van KRNK Restaurant & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2020

Thank you for taking the time to review us Marissa! Great to hear that you enjoyed the burgers in our restaurant in Kuta Lombok and that the portions were perfect. Happy to know that the team made your visit even better:) Hope to see you again!!

KRNK Team

18 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had een pizza en burger gedeeld, beide waren erg lekker! Het personeel was vriendelijk en er hing een goed sfeertje.

Datum van bezoek: februari 2020
18 februari 2020 beoordeeld

We hebben hier heerlijk gegeten en de pizza's zijn erg aan te raden. Goede service en leuk sfeertje.

Datum van bezoek: februari 2020
13 januari 2020 beoordeeld

Hebben hier heerlijk gegeten. Hangt een heel gezellige sfeer. Leuk voor zowel eten als borrelen. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die KRNK Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

In KRNK Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!