Beoordeeld op 5 augustus 2019 via mobiele applicatie

Prachtig gelegen resort, huisjes liggen tegen een helling aan in een mooie tuin. De kamer en badkamer zijn heel ruim. De kamer is wel vrij donker. Verder beschik je over een groot terras met een mooi uitzicht. Nadeel zijn wel de vele trappen. Ons huisje lag gelukkig maar op 2 verdiepen stappen naar het restaurant. Stappen naar het zwembad was meerdere verdiepingen, maar dan werd je wel beloond met een infinty pool met uitzicht op het mooie landschap.
Het ontbijtbuffet bood een voldoende ruime keuze en ‘s avonds kon je terecht in het mooie restaurant, waar naast Thaise gerechten ook westers eten wordt geserveerd!

Datum van verblijf: juli 2019
PhuChaisaiGM, General Manager van Phu Chaisai Mountain Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2019

Dear signature Hugo_Nina,

Thank you very much for your kind review after spending time with us. We are absolutely delighted to read that you had an happy experience with us.

On behalf of the entire team, we hope to welcome you back again.

Kind Regards,

Ladarat Silueang
General Manager Phu Chaisai Mountain Resort.

Beoordeeld op 29 januari 2019 via mobiele applicatie

De tuin en het uitzicht krijgt een tien.
Voor de rest waren de kamers primitief. Het werd schoon gemaakt maar toch hing er een zure lucht. Je mist een goede manager die de puntjes op de i zet. Maar de tuin heb ik bij een hotel nooit mooier gezien dan hier

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 30 november 2018

Het zou hier en daar een frisse opknapbeurt kunnen gebruiken, de verlichting in de kamer is te weinig om schrijfwerk of iets dergelijks te doen. buiten het terras/balcon is geweldig mede door het fantastische uitzicht. personeel is heel vriendelijk. de omgeving van het zwembad zoals de lig/stoel zou een opknapbeurt kunnen gebruiken.

Kamertip: als je slecht ter been bent een hoger gelegen huisje vragen anders heel veel trappen lopen.
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 23 december 2012

Het resort ligt erg afgelegen. De kamers zijn aardig. Uitzicht wordt benadeeld doordat je op een ander resort uit kijkt. De receptie is een rommeltje. Wij kregen nooit antwoord op mails die we stuurden en ze hebben ons steeds veel teveel in rekening gebracht. Alles is trouwens buitensporig duur. Het restaurant is buiten en s avonds zit je in de wind weg te waaien. Niet fijn, het eten is wel oké trouwens. Al met al waren wij behoorlijk teleurgesteld.

Kamertip: Ga allen als je eigen vervoer hebt en ding flink af op kamerprijs.
Datum van verblijf: december 2012
Steven R, General Manager van Phu Chaisai Mountain Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2013

Beste "Silanny"

Bedankt voor het delen van je impressies van ons resort met medereizigers op Tripadvisor. Ik ben natuurlijk teleurgesteld dat je niet geniet van uw bezoek.

Inderdaad, Phu Chaisai in een afgelegen bos. Wij staan bekend om de schoonheid van dit landelijke, bosrijke omgeving, dat is de belangrijkste reden gasten komen bij ons blijven. Deze informatie wordt prominent op onze website en vele Trip Advisor opmerkingen.

Het uitzicht vanuit de kamers en onze 500 hectare grond zijn prachtige bergachtige, dal en boslandschap, ik begrijp niet uw gebruik van het woord 'rommeltje', of wat je gevonden hebt, zodat bezwaarlijk over het uitzicht.

Prijzen in Phu Chaisai ver onder de mediaan van vergelijkbare vier sterren resorts in Thailand tijdens de piek vakantie seizoen, de meeste gasten vertellen ons onze prijzen aan te bieden een goede prijs. Ik betreur als u het niet eens, maar onze prijzen zijn duidelijk geplaatst en uw aankopen (spa, cadeauwinkel, tour, het dineren, enz.) waren niet verplicht.

Het is zelden winderige in december in Chiang Rai. Echter, als u rekening houden met de zitplaatsen buiten te koud ze zijn van harte welkom om binnen in het restaurant dineren.

Tot slot vind ik geen verslag van een e-mail van u bij onze receptie, verkoop, of reservering afdelingen. Als u wilt dat uw e-mail opnieuw te verzenden vriendelijk naar mij Ik zal persoonlijk reageren.

Steven Roberto

Beoordeeld op 27 juli 2012

Vriendelijke en erg behulpzame staf. Prachtige locatie! Persoonlijke aandacht voor de gasten. Goede keuken, met zowel Thaise als Europese gerechten. Perfect als je tot rust wil komen. Kom hier niet om bruisend stadsleven mee te maken...

Datum van verblijf: juli 2012