Beoordeeld op 15 augustus 2020 via mobiele applicatie

Wat een leuke plek met een grappige unch kaart met een eigen twist en een relaxte sfeer waar je makkelijk tot rust komt. Prima wijnen zonder de gebruikelijke keuzes! Zeker een aanrader waard, ook als je op de fiets langs rijdt.

Beoordeeld op 14 augustus 2020 via mobiele applicatie

Prachtige omgeving! Leuk park met een gezellig restaurant in het begin. Door de hitte was het erg warm in de pod, echter door in de avond de deuren open te doen koelde het wel iets af. Leuke mensen bij de receptie. Zeker een aanrader om er een midweekje tussenuit te gaan.

Beoordeeld op 8 augustus 2020 via mobiele applicatie

Wij waren hier in augustus 2020 en hebben een heerlijke week in de natuur gehad. Naast de rust op de camping genoten we ook van de omgeving: het oude Hanzestadje Doesburg, het zwemwater Rhederlaag en natuurlijk de fantastische bossen en heide van de Veluwezoom zelf.

Buitenplaats Beekhuizen is ruim opgezet waardoor je echt in de natuur zit. Dit wordt versterkt doordat er alleen tenten en pods zijn en die ver uit elkaar staan. ‘S avonds veel kampvuurtjes, en mooie wandelingen en fietstochten in de omgeving hielden ons bezig. En natuurlijk zagen we ook af en toe een hert of zwijn, ook op de buitenplaats, waar vooral de kinderen erg enthousiast over waren.

Beoordeeld op 2 augustus 2020

Vanwege corona dit jaar in Nederland op vakantie, en voor de tweede keer naar Buitenplaats Beekhuizen in Velp. Prachtige locatie, dichtbij Arnhem en Rozendaal. De huisjes (pods) zijn schoon en bevatten alles (op een keuken na). ‘S avonds heerlijk een vuurtje stoken in de vuurschaal naast de pod. Vanuit de buitenplaats steek je de weg over en je hebt gelijk meerdere routes in het bos. Service en klantvriendelijkheid is uitmuntend! Een echte aanrader voor mensen die de Nederlandse natuur eens willen bezoeken!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 24 juli 2020 via mobiele applicatie

De locatie is subliem, midden in het bos. Je hebt bijna het gevoel in het buitenland te zijn. Kinderen vermaken zich prima met de waterpomp, en in de speeltuin met glijbaan, kabelbaan en zand naast Woodz. Fijn terras om wat te eten of te drinken. We zaten in een lodgetent XL met z’n 4-en, wat fijn was omdat de kinderen aparte ruimtes hadden (supertoffe bedstee en speelhokje!). Kachel werkte prima voor de wat frisse ochtend, verder niet nodig gehad. De regendouche willen we thuis ook wel. Dan de omgeving; geweldig! Fietsen of wandelen op de Posbank, naar de zandverstuiving vlakbij, wandeling naar de vijver in het bos vanaf de camping, het prachtige bezoekerscentrum Veluwezoom met 3 speeltuinen, openluchtmuseum, watermuseum, dierentuin...op fietsafstand! Parkeren is makkelijk, verschillende kleine parkeerterreinen op de camping. De avond afsluiten met het roosteren van marshmallows op je eigen vuurschaal: top. Wij willen na een week wel weer terug. Glamperen met het gevoel van kamperen; zeker doen.

Datum van verblijf: juli 2020