“Zeer lekker”
Beoordeling van Voila Bij Den Hollander

Voila Bij Den Hollander
Geclassificeerd als nr. 4 van 65 Restaurants in Aarschot
1 maart 2019 beoordeeld

In tegenstelling tot wat men algemeen zou verwachten moet ik eerlijk zeggen dat niet alle Nederlanders van de zuinige kant zijn. De portie die men krijgt zijn zeer groot en bovendien afgewerkt. Wij zijn er al verschillende malen gaan eten als stel maar ook met de ganse familie en nooit zijn we er buiten gestapt met het gevoel dat er iets niet in orde was. Bij de hoofdschotel krijgt men ook telkens schotels warme en koude groenten en een kommetje fruit. De prijs van de huiswijn ( 19 eur ) is zeer laag voor de aangeboden kwaliteit maar de prijzen zijn algemeen zeer correct. Voldoende parking aanwezig.

Datum van bezoek: februari 2019

5 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een tweede bezoek aan dit restaurant bevestigde wat we in ons eerste bezoek reeds ervaarden. Namelijk heerlijk eten en supervriendelijke bediening aan correcte prijzen.
Het broodje op voorhand was top. Onze maaltijden waren heerlijk en de extra groentjes ernaast vond ik super.
Wij gaan zeker nog terug.

Datum van bezoek: januari 2019
4 december 2018 beoordeeld

Een aanrader om zeker te doen en zelfs meermaals te doen. Warme, oprechte en supertoffe gastvrouw met toffe dochters. Het is een restaurant met een gezellige huiselijke sfeer. Een kok die heel lekker eten maakt met dagverse ingrediënten.
Zeker binnen springen als je passeert en genieten van al het lekkers dat geserveerd wordt door een topteam!!

Datum van bezoek: november 2018
29 oktober 2018 beoordeeld

Onlangs ontdekt en al 3x geweest...Dat zegt genoeg! Normaal zouden we hier voorbij rijden,maar dankzij de goede commentaren toch geprobeerd. En wat een verrassing! Dit restaurant kan je met niets vergelijken,het heeft een uniek concept. Gerund door een familie (keuken en zaal),wat een voordeel is naar service toe. Geen vaste kaart,maar een suggestiebord met heel veel keuze,voor ieder wat wils. Er zijn elke dag kleine aanpassingen,wat wil zeggen dat hier met verse producten gewerkt wordt. Je wordt hier verwend met leuke extra's. Vers warm brood met kruidenboter staat direct op tafel.Bij het hoofdgerecht krijg je koude en warme groenten en nog een extraatje volgens het seizoen. Het eten is zeer lekker bereid,een pluim voor de kok. En je wordt zeer vlot en met de glimlach bediend. Een aanrader dus...

Datum van bezoek: oktober 2018
30 september 2018 beoordeeld

Al dikwijls voorbij deze zaak gereden en dan is het er toch eens onverwacht van gekomen om er gaan te eten. Ik had er wel al veel positieve reacties van gehoord, en terecht! Heel vriendelijke bediening en lekker gegeten. Erg leuk zijn de bijgerechten, koude en warme groenten, die je bij uw hoofdgerecht krijgt en dit allemaal zoveel je wil. Voor herhaling vatbaar ;-)

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Voila Bij Den Hollander bekeken, bekeken ook

Aarschot, Vlaams-Brabant

In Voila Bij Den Hollander geweest? Deel je ervaringen!