TripAdvisor

Bistro Ter Bogaerde
Geclassificeerd als nr. 3 van 64 Restaurants in Aarschot
Keukens: Belgisch
3 augustus 2017 beoordeeld

Na twee mindere ervaringen enkele jaren geleden gaven we dit restaurant toch nog eens een kans en we kregen er geen spijt van. We werden achterin in het rustige deel van de zaak aan een tafel geplaatst. Met zicht op het binnenwerk van de molen. Heel mooi en sfeervol. Het eten (ik had stoofpotje van kalfslever) was lekker, de bediening vriendelijk en vlot. Weinig aan te merken dus. Geen vijf sterren omdat Ter Bogaerde voor een Bistro te duur blijft.

Datum van bezoek: mei 2017

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke bediening. Het eten is steeds tip top in orde. Heel lekker, waar voor je geld. Het personeel werkt er met veel plezier en weet waarmee ze bezig zijn. TOP restaurantje!

Datum van bezoek: juli 2017
6 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Blij verrast. We lieten ons leiden door de positieve commentaren op Trip.
Heerlijke eerlijke schotels.
Zalig genieten op het terras in de zon aan t water. We werden gezelschap gehouden door 2 zwanen en hun kroost.
Gastheer en -vrouw zijn zo vriendelijk, zo aangenaam. We voelden ons welkom. Geen blabla maar waar voor je geld.
Wij keren zeker terug !

Datum van bezoek: juli 2017
28 juni 2017 beoordeeld

Gezien we graag en dessertje wilden, geen voorgerecht genomen. Mooi kader , oude watermolen. Na een smaakvol aperitief bleken zowel de pasta vongole , de steak peperroom als de steak tartaar heerlijk. De niertjes in een lichte mosterd roomsaus waren gewoon subliem.Hierbij een excellente Duitse roséwijn gedronken.
Met drie gegaan voor de klassieke sabayon van Marsala met roomijs. Top !
De bediening is, vlot vriendelijk en professioneel. De prijzen zijn navenant de kwaliteit maar geenszins overdreven.

Datum van bezoek: juni 2017
27 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer fijne keuken met oog voor wat het seizoen te bieden heeft. Professioneel personeel, mooi en origineel kader en heerlijk eten.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Bistro Ter Bogaerde bekeken, bekeken ook

Aarschot, Vlaams-Brabant

In Bistro Ter Bogaerde geweest? Deel je ervaringen!