“Lekkere tajines”
Beoordeling van Pot Au Feu

Pot Au Feu
Geclassificeerd als nr. 42 van 60 Restaurants in Aarschot
Keukens: Internationaal
Beschrijving: Op zoek naar een mediterraans vakantiegevoel in hartje Aarschot? Parkeer je auto dan voor de deur van Mediterraans restaurant Pot au Feu en je waant je spontaan in zuiderse oorden. In de zomer is het aangenaam vertoeven op het mooie terras maar ook in putje winter kan je hier terecht voor je portie Mediterraans specialiteitsgerechten. Tajines en Couscous , vis-, vlees en Mixgrill staan hier op het menu. Wij werken uitsluitend met verse ingrediënten en ons vriendelijke zaalpersoneel ontvangt u hartelijk. Tot binnenkort!
21 maart 2020 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst. Wij hadden gereserveerd en een tafeltje aan het raam gekregen. Waren in de buurt op zoek naar een nieuwe woning en voor s’ middags hier gereserveerd. Mooi restaurant, rustig gelegen. Lekkere tajine met lamsvlees. Voldoende naar onze smaak en helemaal niet duur. Als afsluiter een muntthee gedronken, wordt geserveerd in een kannetje (=3 tassen).

Datum van bezoek: maart 2020

1 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten huislijke gezelligheid vriendelijke bediening mooie tuin goed voor en zomerse barbecue of receptie

Datum van bezoek: maart 2020
22 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed voor één keer, het was eetbaar maar daar is alles mee gezegd
Ik had een steak besteld maar er werd niet gevraagd hoe deze gebakken moest zijn... de garnituur paste er ook totaal niet bij 1 gekookte aardappel en boontjes in een spek jasje. De frit was ook niet meer als wat diepvriesfrit.

Datum van bezoek: februari 2020
20 juni 2019 beoordeeld

Op terugweg vanuit Leuven naar de Noorderkempen, aangelegd bij Pot-au-Feu in Aarschot. En daar hebben we geen spijt van gehad. De Tajines worden met liefde bereid en zijn overheerlijk. We komen hier zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: juni 2019
9 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een aangename avond in Pot-au-feu. Het eten is mooi verzorgd en heel goede prijs-kwaliteit. Royal tajines zijn echt lekker en ruime porties. Ook drank is eerlijk geprijsd, incl. de wijn. Het is binnenin ruim en gezellig om t3 zitten en service is heel vriendelijk

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Pot Au Feu bekeken, bekeken ook

Aarschot, Vlaams-Brabant

Aarschot, Vlaams-Brabant

In Pot Au Feu geweest? Deel je ervaringen!