“Uitgescholden en onvriendelijk”

Al Dente
Geclassificeerd als nr. 6 van 60 Restaurants in Aarschot
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: gesloten op maandag, dinsdag en zaterdagmiddag
4 augustus 2020 beoordeeld

Op een dinsdagavond gaan eten met een vriendin van me. Halverwege de pizza vindt zij plots een dode wesp in haar pizza (zie foto). Ze was er mee ingebakken, dus ze lag er niet pas op (we zaten buiten)
Na dit gemeld te hebben, deed de eigenaar alsof er niets aan de hand was. Toen wij uitlegden dat we hier niet voor wilden betalen, begon hij ons de huid vol te schelden. We hadden maar eerder iets moeten zeggen (we hadden het pas halverwege door) en begon zelfs te suggereren dat we aan het liegen waren.
Wij hadden al het fatsoen om deze discussie binnen te voeren, omdat we ook beseffen dat dit niet uiteraard niet elke dag gebeurd en het al snel over het hoofd gezien kan worden.

Uiteindelijk, na veel geroep en getier toch de prijs aangepast en kregen we onze betaalkaart haast naar ons hoofd gegooid. Om alles erger te maken, zat zijn mondmasker niet juist op zijn gezicht en stond hij absoluut geen anderhalve meter van ons af. Fijn zo in Corona-tijden.

Ik geef het nog twee sterren omdat de andere pizza wel lekker was. En de andere ober was wel vriendelijk.

Datum van bezoek: augustus 2020

21 maart 2020 beoordeeld

Het eten is lekker en de bediening geweldig! Echte Italiaanse gezelligheid! ook voor kids is het een aanrader

Datum van bezoek: maart 2020
5 maart 2020 beoordeeld

We zijn op een dinsdagavond gaan dineren voor verjaardag dochter. Verrasingsmenu 4 gangen gekozen. Zeer lekker, blij verrast.Voor de jarige een vuurwerk, altijd leuk.

Datum van bezoek: maart 2020
2 maart 2020 beoordeeld

Van het verrassingsmenu ben ik al langer fan!
Maar vorige week op donderdag eens een pizza gaan eten. Echt overheerlijk!!!
Dit gaan we alvast vaker doen en kan ik werkelijk iedereen aanraden.
Vergeet hierbij het prachtige kader niet en in de zomer het fantastische terras.

Oh, misschien nog een tip, voorlopig op donderdag alle pizza's aan 10 euro :-)

Datum van bezoek: februari 2020
19 januari 2020 beoordeeld

Een bezoek aan Al Dente loont werkelijk de moeite. De suggesties zijn van hoge kwaliteit en erg lekker. Vergezeld van heerlijke wijnen (zelf ga ik voor de uitgelezen selectie van Sardische wijnen). Als dessert heb ik de "torta di pere" genomen. Een aanrader
Op bepaalde momenten worden er ook pizza's beschikbaar: authentiek en van hoge kwaliteit.
Ik kom hier zeker terug.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Al Dente bekeken, bekeken ook

Aarschot, Vlaams-Brabant
Aarschot, Vlaams-Brabant

In Al Dente geweest? Deel je ervaringen!