“heerlijk etentje op zondagavond”
Beoordeling van Al Dente

Al Dente
Geclassificeerd als nr. 5 van 64 Restaurants in Aarschot
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: gesloten op maandag, dinsdag en zaterdagmiddag
13 maart 2019 beoordeeld

Telkens weet Ettore ons te bekoren met heerlijke Italiaanse en Sardische gerechten gereserveerd met een topwijn. Een echte aanrader in Aarschot voor een avondje uit met familie, vrienden of een intiem dinertje.

10 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker en goed verrassingen en suggestie chef ettore
Zalig zicht rivier van uit de ramen ...
Aangenaam eten ...

9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste pizza's in Aarschot Al Dente restaurant zeer lekker en iedereen ze zijn vriendelijk ik vond de boven alles fantastisch zal ik terug zeker nog keer

8 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn op donderdag gaan pizza eten, alle pizza’s aan 10 € tot je, je drank moet bestellen daar wordt ruim het extra van de pizza gecompenseerd . Je krijgt de kaart met dranken maar wat erop staat hebben ze niet alleen speciale dranken die niet op kaart staan en waarvan je de prijs dus niet weet en die prijs moet je dan van de ober in het Italiaans trachten te weten te komen... eindelijk prijs x2. Achteraf krijg je de rekening en ik kreeg zelfs mijn klein geld (2€) niet meer terug ?? Op vraag van komt de ober tegen zijn zin aan met massa kleine muntstukken en spreekt inderdaad alleen nog Nederlands....de pizza was lekker maar had een heel wrange nasmaak....

5 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst werden 'op zijn Italiaans' ontvangen, wat bijdroeg tot de leuke sfeer. Eenmaal boven werden we vriendelijk ontvangen, na keuze van de pizza werd een suggestiewijn aangeboden. Zonder weliswaar een prijs te noemen. Na aandrang kwam de fles op €35, een fles huiswijn op €25. We hebben niet gecontroleerd of de prijs klopte met de prijslijst, want ze waren te snel. De hele bediening was zwierig in het Italiaans, en de pizza was lekker. Bij het afrekenen werd dezelfde fles wijn echter aangerekend aan €42. Toen wij daarover uitleg vroegen, werd ineens gezegd dat dat "een speciale prijs" was voor ons. De prijs werd aangepast, maar ineens sprak iedereen vloeiend Nederlands... Kort gezegd: goed restaurant, maar bekijk op voorhand de prijzen goed.

Reizigers die Al Dente bekeken, bekeken ook

Aarschot, Vlaams-Brabant

In Al Dente geweest? Deel je ervaringen!