Beoordeeld op 18 februari 2023 via mobiele applicatie

De route naar het kasteel was er een van “weet je zeker dat je hier in moet rijden?” Maar eenmaal de navigatie gevolgd kwamen we netjes op locatie. De hotel eigenaar was uiterst behulpzaam en begeleide ons netjes naar de kamers. De kamer was gedateerd maar functioneel. Een beetje alsof je bij opa en oma thuis kwam vroeger zeg maar…..heeft zeker zijn charmes. Snachts goed geslapen, het was lekker stil buiten. Het ontbijt was erg karig maar goed genoeg om een dag mee te beginnen. Wel vond ik de filterkoffie wat slap v smaak. Later zag ik dat je ook een cappuccino kan bestellen. Doe ik de volgende keer …

Kamertip: Vraag naar cappuccino smorgens 😉😉
Datum van verblijf: februari 2023
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 24 april 2022 via mobiele applicatie

Heel vriendelijke mensen, mooie en rustige omgeving.

De kamer was proper maar zo veroudert! Het is echt aan een serieuse update toe! Het rook er ook niet echt fris (geur van afvoer). Bed was goed maar klein. Geen verduisterende gordijnen dus wakker bij ochtendgloren.

Slechts handdoeken voor 1 persoon hoewel we met 2 waren. Badkamer is niet echt een badkamer. Mini douche en wasbak. Geen luxe. Niets in de douche om je zeep op te zetten/leggen, geen handdoekdrager.

Het ontbijt was gewoon. Geen croissants of andere koeken. Voor de rest wel verse pistoleetjes en alle basisingrediënten. Ze stelden ook een spiegeleitje of omelet voor.

Een familiaal hotel dat wel dringend aan opfrissing en een modernere toets toe is. We betaalden 115 euro voor de kamer. Wat veel vinden we gezien het gebrek aan comfort.

Wel vriendelijke mensen.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 22 februari 2022

Het kasteel telt 12 kamers die nogal sober zijn ingericht. Ze hebben een minibar, een TV en een apart toilet. De badkamer is vrij klein, omvat één wasbak en een kleine douche en heeft geen deur zodat op het gelijkvloers iedereen van buitenaf kan binnenkijken wanneer de gordijnen open zijn. In de badkamer is er niks voorzien om handdoeken of dergelijke op te hangen. Op vrijdag, zaterdag en zondag wordt er in principe geen eten geserveerd. Toen wij op zaterdagavond arriveerden, waren wij daarvan niet op de hoogte maar de gastheer was wel bereid om voor ons een kleine maaltijd klaar te maken. Toch wel sympathiek. Het ontbijt was sober maar wel verzorgd. Het kasteel is prachtig gelegen in een doodlopende straat voor auto's (fietsers kunnen wel verder rijden op het onverharde) en heeft een grote tuin met vijver. Maar door het mindere weer konden we hiervan niet genieten. Maar het grote minpunt was de geur van de kamer. Wellicht hadden vorige gasten stevig gerookt in deze kamer want overal hing de doordringende sigarettengeur.

Datum van verblijf: februari 2022
Maxim Leers, Eigenaar van Kasteel van Nieuwland, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2022

Dag Johnny, wat de kleine badkamer betreft, het gebouw is 200 jaar oud en daar kan je geen structurele muren wegnemen. Dit is de reden waarom we het toilet apart gemaakt hebben. Er is inderdaad geen deur voorzien, net om de ruimte weer niet te verkleinen. Misschien kunnen we een schuifdeur met mat glas voorzien om de inkijk te beperken. We nemen deze info zeker mee.
Er wordt wel degelijk eten geserveerd op vrijdag, zaterdag en zondag. Geen idee waarom men u dit gezegd heeft. Dat zoek ik uit want dit klopt niet.
Roken is niet toegelaten op de kamers, er staan ook geen asbakken. Ik heb het even nagekeken en de vorige gast in de kamer was 3 dagen voor uw aankomst. Kom volgende keer zeker meteen iets zeggen bij de receptie dan kunnen we gerust een andere kamer geven.

Beoordeeld op 24 september 2019

In augustus hebben wij hier de trouwfeest gevierd van onze zoon. Heel goede locatie, prachtige feestzaal, ruime parking, vriendelijk personeel en de baas stelt alles in het werk om je tevreden te stellen.
Het was een SUPERFEEST. Alles is uitstekend verlopen, het buffet was heerlijk, prachtig en lekker (we hebben enorm veel goede commentaren gekregen), de bediening was TOP, kortom we hebben echt geen enkele opmerking te maken. De kamers zijn in orde met een brunch als toemaatje.

Kamertip: Hotel heel rustig gelegen met prachtige, grote tuin en vijver
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 4 augustus 2019

De kamer was netjes maar verouderd.we hebben de kamer dadelijk verlucht met het vliegenraam in te zetten, maar er was een opening bovenaan zodat er toch nog een mug was binnengekomen. De bedden zijn redelijk smal maar wel goede matrassen. Een tas koffie op de kamer drinken is er niet ,dus heb ik moeten wachten tot 11u voor de brunch. Maar de paar uurtjes die we er verbleven hebben was het wel oke.

Kamertip: Boven de feestzaal zijn de kamers gerenoveerd.
Datum van verblijf: augustus 2019