145 US$
Gratis annuleren tot 13/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Booking.com145 US$
Orbitz.com
eDreams145 US$
Beoordeeld op 4 augustus 2019

De kamer was netjes maar verouderd.we hebben de kamer dadelijk verlucht met het vliegenraam in te zetten, maar er was een opening bovenaan zodat er toch nog een mug was binnengekomen. De bedden zijn redelijk smal maar wel goede matrassen. Een tas koffie op de kamer drinken is er niet ,dus heb ik moeten wachten tot 11u voor de brunch. Maar de paar uurtjes die we er verbleven hebben was het wel oke.

Kamertip: Boven de feestzaal zijn de kamers gerenoveerd.
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 26 juni 2019 via mobiele applicatie

Zeer mooie setting/omgeving!
Mijn collega en ik hadden een kamer in "het nieuwere gebouw ", klonk alvast ok...maar de kamers zijn echt wel oubollig en hebben dringend een make-over nodig. Ook een grondige poetsbeurt. Met name en zekerheid de douchecabine, die was niet aangenaam om naar te kijken, vieze randen, kalk...geen plezier!
De gastheer heeft wel wat goedgemaakt met zijn vriendelijke ontvangst en bediening! Het ontbijt werd ook gesmaakt, niet erg uitgebreid, maar alles is er wel, min of meer.

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 april 2019

De kamers waren voor mij tiptop in orde, iedere netjes opgeruimd.
Het eten was er ook zeer goed, geen overdreven grote kaart, maar de kok was zeer goed om alles een beetje te veranderen, zodat ik na mijn verblijf van toch 5 weken toch niet op mijn honger been blijven zitten. Ontbijt ook netjes en goeie bediening, met iedere ochtend een eitje of 2 naar wens gemaakt. Chapeau

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 november 2018 via mobiele applicatie

Het is een prima hotel op een mooie locatie. Het is even zoeken om het te vinden want het ligt in the middle of nowhere. De kamers zijn ruim en schoon met een goed bed. De WiFi is goed. ‘S avond is het stikdonker en enorm lekker stil.
Het ontbijt is goed. Een vers gebakken ei en verse jus. De bediening is zeer vriendelijk.
Het hotel heeft wel een oubollige uitstraling. Dit past wel bij het kasteel maar doet ook wat oud en suf aan.

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 oktober 2018

Wij genoten van het fantastisch huwelijksfeest van ons nichtje en partner.
Lekker gegeten (warm- en koud buffet met dessertenbuffet) en zijn blijven overnachten.
Vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie feestzaal en rustgevende tuin.
De ceremonie vond plaats in de tuin waar de bomen op hun best waren (neerdwarrelende blaadjes in het zonlicht)
De kamers waren wat gedateerd en kunnen een update verdragen.
Goed bed met springveren.
Geslapen boven de feestzaal (kwart na 2 uur 's nachts) en was doenbaar dank zij de inbreng van oordopjes. 's Ochtends was er van 10.30 uur een brunch voorzien.

Datum van verblijf: oktober 2018