TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 25 mei 2019 via mobiele applicatie

Bij aankomst rond 22:00 uur werd ik via een briefje op de receptie deur verwezen naar de bistro om mij daar te melden. Het was druk dus even wachten was geen probeem, ze zagen mij wel maar er kwam geen reactie. Uiteindelijk mocht ik meelopen onder het uitslaan van een diepe zucht vd ober / receptionist. Aan de hotelbalie gaf dhr mij snel de sleutel en gezegd “ succes ik moet terug”, op mijn antwoord “en wat nu? Waar moet ik naar toe nu “ vertelde hij tijdens weglopen 2e verdieping” en weg was hij... Hoeveel betaal ik ook alweer hier per nacht ??? Diezelfde avond bediende hij mij en mijn collega’s aan de tafel. Het verbaasde mij niets dat hij duidelijk liet merken te willen sluiten door zuchtend op zijn horloge te kijken. Waarom dan toch nog 3 sterren als beoordeling? Het heerschap niet meegerekend is dit een prachtige locatie met gemiddelde kamers en een prima simpel ontbijt. Wel een tip aan de dame achter de receptie, vraag even of alles naar wens is geweest als mensen uitchecken...

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 27 januari 2019 via mobiele applicatie

De oude watermolen heeft een fantastische bestemming gekregen . Fijne ontvangst, ruime kamer met uitzicht op de Demer, alles top in orde ! Het kraken van de houten vloer moet je er bij nemen . Dat maakt dat de kamer niet geheel geluidvrij was , maar so what ! Ontbijt tiptop ! Wat ons betreft een aanrader !

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 3 september 2018

Dit restaurant probeert om te stoefen met het niveau van de "Lodge Group", maar dat lukt allesbehalve. Zeer matige brasseriekeuken, maar wel hoge prijzen. "Verse" (?) frieten ? Uit een plastiek zak uit de diepvries ja. Mosselen voor 24 € : tussensoort en zelfs niet goed gewassen : het zand kraakte nog tussen onze tanden. Volledig af te raden en een schande que publiciteit voor Aarschot. In de stad zijn veel betere gelegenheden. Een Aarschottenaar.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 24 juni 2018 via mobiele applicatie

Prachtig pand in hartje Aarschot, op 5 minuten wandelen van het Station. Supervriendelijk onthaal. We kregen een kamer vlak boven de Demer. Heel goed geslapen....stil....Mooie badkamer. Genoten van een heel verzorgd ontbijt! Ons éne nachtje Aarschot gaf ons energie voor de rest van de maand!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 6 mei 2018

het hotel ligt niet zover van het centrum van Aarschot. Mooie locatie, met authentieke details. heel vriendelijk onthaal. ruime kamers met mooie badkamer. uitgebreid ontbijt. goede prijs/kwaliteit verhouding. voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: mei 2018