TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 3 september 2018

Dit restaurant probeert om te stoefen met het niveau van de "Lodge Group", maar dat lukt allesbehalve. Zeer matige brasseriekeuken, maar wel hoge prijzen. "Verse" (?) frieten ? Uit een plastiek zak uit de diepvries ja. Mosselen voor 24 € : tussensoort en zelfs niet goed gewassen : het zand kraakte nog tussen onze tanden. Volledig af te raden en een schande que publiciteit voor Aarschot. In de stad zijn veel betere gelegenheden. Een Aarschottenaar.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 24 juni 2018 via mobiele applicatie

Prachtig pand in hartje Aarschot, op 5 minuten wandelen van het Station. Supervriendelijk onthaal. We kregen een kamer vlak boven de Demer. Heel goed geslapen....stil....Mooie badkamer. Genoten van een heel verzorgd ontbijt! Ons éne nachtje Aarschot gaf ons energie voor de rest van de maand!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 6 mei 2018

het hotel ligt niet zover van het centrum van Aarschot. Mooie locatie, met authentieke details. heel vriendelijk onthaal. ruime kamers met mooie badkamer. uitgebreid ontbijt. goede prijs/kwaliteit verhouding. voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 27 november 2017

De weg naar het hotel was niet zo evident: aanduidingen/pijltjes (zeker naar parking achter het hotel) kunnen handig zijn wanneer je in 's avonds (donker) aankomt.
De ontvangst was vriendelijk en correct. De kamer was niet zo groot, maar voorzien van alle noodzakelijke zaken. Alles was voldoende gepoetst. Het bed is niet schitterden voor personen met rugklachten (harde matrassen).
Er kan in de brasserie naast het hotel 's avonds gedineerd worden. Reservatie is zeker nodig! Het eten is royaal en zeer lekker. Een aanrader en zeer makkelijk!
Het ontbijt is continentaal: verwacht geen 'speciale zaken' zoals bv granola. Wel de gewone standaard zaken (brood, kleine koffiekoeken, beleg [veel voorverpakt], yoghurt, cornflakes, eitjes, spek, fruitsap, koffie en thee). Vriendelijke dame in het ontbijt.
De check-out was iets minder aangenaam: een 'droge' afrekening van de overnachting en gemaakte kosten. Geen vraag of het verblijf in orde was, ... .

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 11 november 2017

De locatie van het hotel is briljant. Een redelijk historisch gebouw met authentieke details. De kamers zijn wel gewoon netjes en ruim genoeg. Vooral de badkamer was enorm groot.

Wel hadden we wat problemen met de temperatuur, in dit geval was het lastig de temperatuur laag te krijgen zodat we een iets te warme kamer hadden.

Leuk uitzicht vanaf de 2e verdieping! Ook de 'Lodge-stijl" is leuk doorgewerkt in dit hotel.

We waren de zondagochtend te vroeg weg voor het ontbijt, maar dit werd opgelost door de avond vooraf al een zeer uitgebreid ontbijtpakket voor ons klaar te zetten. Dit was werkelijk een uitstekend pakket waar we de gehele dag lol van hebben gehad.

Datum van verblijf: oktober 2017