“Mooie zaak ”

Geclassificeerd als nr. 1 van 65 Restaurants in Aarschot
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
25 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Modern en gezellig interieur. Een zaak die duidelijk zeer goed draait.
We aten er heerlijke sushi. Bediening was zeer vriendelijk en correct.
Het dessert: gebakken ijs was vooral heel zwaar.

Datum van bezoek: februari 2019

13 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische ervaring, super verse ingrediënten. Vriendelijke, fijne bediening in een prachtig kader.

Datum van bezoek: februari 2019
26 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij shokudo in Aarschot, krijg je de beste sushi van België!
Telkens zeer verse producten!
Gemakkelijk te reserveren via de website alsook bestellen en afhalen is super makkelijk!
De bediening is super vriendelijk!
Ik ben al vaste klant en heb al veel vrienden meegenomen voor deze heerlijke ervaring.

7 januari 2019 beoordeeld

Volgens de kinderen de beste sushi in omstreken. Voor mij in elk geval een positieve ervaring. Ook naast sushi hebben ze een heerlijke gevarieerde kaart.

20 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt zalig lekkere combo om mee te nemen. Zeer verzorgd en alles erop en eraan. Het is een schotel voor 2, maar je kan er gerust met 3 van eten, ruim genoeg!! Niet goedkoop (€51), maar zijn prijs dubbel dik waard!

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Shokudo bekeken, bekeken ook

Aarschot, Vlaams-Brabant

In Shokudo geweest? Deel je ervaringen!