“Gezellig gegeten met Ierse muziek”
Beoordeling van McDermott's Pub

McDermott's Pub
Geclassificeerd als nr. 3 van 25 Restaurants in Doolin
Keukens: Iers, Bar
Geschikt voor: Lokale keuken, Barscene, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kregen de laatste plaats toegewezen, midden op het podium, waar later ook de muzikanten aanschuiven:) Heerlijk gegeten en genoten van mooie Ierse muziek. Typisch iers, gastvrij en sfeervol.

Datum van bezoek: september 2017

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mijn gezin geweest. Iedereen vond het er lekker. Ik had de beef stew met Guiness genomen, die was echt heerlijk, het enige minpuntje was dat er meer aardappelen dan vlees in zaten. Ik had voldoende gegeten voor mijn man mocht het iets meer zijn maar met een extra basket of chips was dit ook voldoende.

Datum van bezoek: augustus 2017
8 augustus 2017 beoordeeld

S'middags eerst wat gedronken onder de veranda, deze licht helaas aan de weg. S'avonds heerlijke beef stew met Guinness gegeten, met een bijpassende......natuurlijk ;-)

Datum van bezoek: juli 2017
25 juli 2016 beoordeeld

Geweldige pub met zeer goede service, uitgebreide menu's met uitstekend eten. Iedere avond goede live-muziek

Datum van bezoek: juli 2016
1 mei 2016 beoordeeld

Een prima pub voor een biertje of voor live Iers muziek, het eten vonden we echter van minder kwaliteit.

Datum van bezoek: april 2016

Reizigers die McDermott's Pub bekeken, bekeken ook

In McDermott's Pub geweest? Deel je ervaringen!