“Diner met verse lokale ingrediënten ”
Beoordeling van Ristorante Pizzeria Elena

Ristorante Pizzeria Elena
Geclassificeerd als nr. 4 van 28 Restaurants in Venturina Terme
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer fantastisch gegeten. Pasta met vis van de dag, inktvis en verse scampi’s. Pizza voor de kinderen, met verse tomaten en mozerella. Geweldige desserts. Ik raad deze plek iedereen aan. Wel reserveren want de tent zit elke avond vol (vooral met locals, dus ja..).

Datum van bezoek: augustus 2020

15 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier de beste pizza gegeten ooit.!
Hier gekomen door tripadvisor en ga het nu iedereen aanraden!!!

Datum van bezoek: juli 2020
18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanuit camping Albatros er naar toe gereden naar aanleiding van de positieve recensies. De pizza was goed. De bediening vriendelijk. Was de moeite waard. De keuze van de rest van de kaart viel tegen, maar als je voor de pizza komt ben je op een goed adres

Datum van bezoek: juli 2018
11 augustus 2017 beoordeeld

Al in tijden niet zo goed gegeten en ik zou dit restaurant zijn voorbij gelopen zijn als ik op tripadvisor niet de recenties had gelezen. Het is echt een lokaal restaurant en de bediening kan ook alleen maar italiaans. Maar het eten is echt zeer goed en perfect. Kortom als je hier in de buurt iets zoekt ga dan hier heen.

Datum van bezoek: augustus 2017
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten tegen een goede prijs. Houtgestookte oven voor de pizza's.
De tonijn kan ik van harte aanbevelen. Ook de toetjes niet vergeten.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Ristorante Pizzeria Elena bekeken, bekeken ook

Venturina Terme, Province of Livorno

In Ristorante Pizzeria Elena geweest? Deel je ervaringen!