“Uitmuntend ”

Keukens: Iers
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor hier beland en zeer tevreden. Zeer lekker gegeten, vriendelijke bediening . Zeker een aanrader hier in de streek.

Datum van bezoek: augustus 2018

19 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten
De door ons gekozen visschotel smaakte heerlijk.
En ook het nagerecht een limoen cheesecake smaakte voortreffelijk

Datum van bezoek: juli 2018
26 juni 2017 beoordeeld

Dit restaurant werd ons door de eigenaresse van de B&B aanbevolen. Het was er gezellig en het eten was prima, wij hebben hier dan ook 2x gegeten.

Datum van bezoek: juni 2017
25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader. Je kunt hier lekker eten tegen normale prijs. Aanrader is zeker het vegetarische gerecht!! Ruime slaapkamers en prima ontbijt

Datum van bezoek: juni 2017
8 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet veel te beleven in dit dorp maar hier heerlijk gegeten. Uitzicht op de waterval. Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Byrnes Restaurant bekeken, bekeken ook

Lahinch, County Clare

Ennistymon, County Clare

In Byrnes Restaurant geweest? Deel je ervaringen!