“Lekker eten”

Keukens: Europees, Iers
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
8 juni 2018 beoordeeld

Boven de pub vind je het restaurantgedeelte. Ook hier hangt een tv-scherm voor de sportwedstrijden. Het geluid staat redelijk hard; maar als je er iets van zegt, passen ze het geluidsniveau aan.
Lekker eten en ook wat andere zaken op de kaart dan het puur Ierse, machtige eten.
Hier zalm en mie gegeten. Smaakte erg lekker. Porties zijn wel (net als overal in (noord-)Ierland erg groot.

25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben vanavond in The Brewery gegeten en dat was ons zeer goed bevallen. Lekker eten niet te duur en vriendelijk personeel. Van binnen zag het eruit zoals je van een pub mag verwachten, een aanrader.

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb daar met een groep vrienden gegeten. Kregen aparte ruimte aangeboden om bij elkaar te zitten. Goede keuken en plezierig personeel. Leuke bar.

19 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant lag op de 1e verdieping boven de pub. Netjes ingericht en vriendelijke bediening. Een 3 gangenmenu genomen vooe 21.95. Kippwings vooraf. Baconburger en ijs na.... kwaliteit was goed aanrader voor als je in Letterkenny bent

BreweryBarOwner, Public Relations Manager van The Brewery Bar and Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 september 2015

Hi John, thank you for leaving us a review. We're very happy to hear that you enjoyed your 3 course meal. We hope to see you back again soon.

18 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten voor een zeer goede prijs. Gezellige zweer. Uitgebreide bierkaart met zeer veel lokale biersoorten

BreweryBarOwner, Owner van The Brewery Bar and Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 mei 2015

Thank You for your lovely review. We are really trying to promote Irish Craft Beers and to match them with good local food.

Reizigers die The Brewery Bar and Restaurant bekeken, bekeken ook

Letterkenny, County Donegal

In The Brewery Bar and Restaurant geweest? Deel je ervaringen!