“prachtige locatie”

Geclassificeerd als nr. 3 van 16 Restaurants in Ballyvaughan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
14 mei 2018 beoordeeld

zeer vriendelijk personeel, ondanks de drukte.
ontzettend lekker eten en drinken. de prijs die ze zich voor de maaltijd en drinken tellen is helemaal niet duur.

2 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een kleine maar sfeervolle locatie waar het haardje aan was! Gemoedelijke sfeer en vriendelijke bediening en verrassend goed eten! Een aanrader!

8 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn in April gaan eten. Is een vrij grote zaak maar verschillende hoekjes zodat het toch gezellig is. Ik had een gerecht genomen van de specialiteit en. Slow cooked rundswang. Bleek heel lekker. Soort stoofvlees maar wel een dikke brok. Op puree met groente.Mijn vrouw had scampi's. Beide goed .

8 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier met 2 volwassenen en een kind gegeten. Aardig personeel, kindvriendelijk.
Het eten was goed pubfood, verse vis en lekker rundvlees.

26 mei 2016 beoordeeld

Hotel-restaurant in de dorpstraat van Ballyvaughan. Prima restaurant om een hapje te eten. Het eten is niet bijzonder maar wat ze serveren is wel goed. Gezellig personeel.

Reizigers die The Wild Atlantic Lodge bekeken, bekeken ook

In The Wild Atlantic Lodge geweest? Deel je ervaringen!