“Klein...maar fijn”
Beoordeling van An Corcan Restaurant

An Corcan Restaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 19 Restaurants in Waterville
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
5 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verblijven 1 week in Waterville en hebben al 2 keer goed gegeten hier.
De 1e keer in een achterzaaltje ( niet zo gezellig), de 2e keer voor in het restaurant.
Alleraardigste bediening.
Bij binnenkomst krijg je van het huis heerlijk Iers soda brood met boter.
De Chowder (vissoep) is een aanrader
De lamskotteletten en zalm waren ook heerlijk.
Een leuk lokaal restaurantje met goed eten voor redelijke prijs.

ancorcan, Owner van An Corcan Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2017

Hartelijk dank voor de mooie recensie
Fiona

4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was goed. De bediening was heel vriendelijk. Gewoon ff lekker zitten en eten. Geen poespas erom heen.

Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling

Fiona

31 mei 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Een piepklein restaurantje maar met heerlijk eten.
We hadden twee vegetarische gerechten: salade met geitenkaas en peer en de kruidige groente curry.
We hebben werkelijk heerlijk gegeten tegen een redelijke prijs.
O ja, de desserts moet je zeker niet overslaan.

26 september 2012 beoordeeld

Het eten bij An Corcan was altijd heerlijk. Vers, heerlijke groentes erbij en een enorme aardige bediening. Iedere keer kozen we iets anders van de menuekaart maar het was telkens een feest, zo ook het toetje! We hebben er tijdens ons verblijf te Waterville bijna elke avond gegeten en op onze laatste dag kregen wij van dit restaurant de koffie en scones zelfs gratis! Waar vind je dit nog?

• Sfeer
2 december 2011 beoordeeld

Heerlijk gegeten. En wat een hartverwarmende gastvrijheid. Ik kan het iedereen die de Ring of Kerry bezoekt aanbevelen. 's Avonds heerlijk gegeten en echt ontspannen gezeten. De volgende ochtend de (hotel)deur in Skellig achter ons dicht getrokken om er te ontbijten. Na het ontbijt de reis voortgezet. Brood en boter meegekregen, zo attent en aardig. De ideale locatie voor een stop halverwege de Ring.

• Sfeer

Reizigers die An Corcan Restaurant bekeken, bekeken ook

Waterville, County Kerry

In An Corcan Restaurant geweest? Deel je ervaringen!