Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Expedia.com167 US$
Beoordeeld op 10 augustus 2021

ligging is prima; fietsverhuur: goede elektrische fietsen.
Kamers gehorig; zeer klein toilet (je zit met je knieën bijna tegen de muur)
Het terras/tuin van het restaurant is sfeerloos; verwaarloosde houten meubilair, veel onkruid tussen stoeptegels.
Bediening matig, onverschillig.
diner: een schaaltje met wat bleke salade (witlof?, dressing) werd ruim voor de rest van het hoofdgerecht geserveerd, lauw!!
Ik ben me ervan bewust, dat ons verblijf (5-7 augustus j.l.) in het hoogseizoen viel;
dus hogere prijzen: maar een kamerprijs (incl. ontbijt) van 254,- euro per nacht is exorbitant hoog voor een dergelijk, matig hotel!

Datum van verblijf: augustus 2021
Larisa Goudt-Balog, Overig van Strandhotel Westduin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2021

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen.
Jammer te vernemen dat uw verblijf in Strandhotel Westduin niet volledig aan uw verwachtingen heeft voldaan. Onze excuses hiervoor. Uw bevindingen gaan wij intern bespreken met ons Management Team & andere collega's en zullen deze zeker meenemen. Nogmaals heel erg bedankt en uiteraard hopen wij toch nog een keer het genoegen te hebben u aan ze Zeeuwse kust te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet, Strandhotel Westduin

Beoordeeld op 9 augustus 2021

Mooie ligging, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt buffet. Kamer werd pas na 1330 weer opgeruimd maar hadden wij geen last van. Zwembad is niet de hele dag open maar dat hebben we niet gebruikt. Niet goedkoop.

Kamertip: Neem een hoekkamer, dan heb je meer uitzicht
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 30 juli 2021 via mobiele applicatie

Het is een fijn hotel, met vriendelijk personeel. Het is er schoon, ligt op een mooie locatie. De kamer is goed, de bedden slapen heerlijk. Heerlijk en gevarieerd ontbijt. We hebben e-bikes gehuurd daar kregen we verschillende routes bij. Het personeel is ook zeer behulpzaam.

Beoordeeld op 23 juli 2021 via mobiele applicatie

Super dagen gehad hier, fietsen gehuurd, E-choppers gehuurd, lekker gegeten , Vlissingen en Middelburg bezocht, fijn verblijf wij 3 dagen maar zeker voor meerdere goed te doen. Fijn hotel met prima kamers,faciliteiten te over, parkeren op eigen terrein, laten uitcheck kortom meer dan goed geweest

Beoordeeld op 12 juli 2021 via mobiele applicatie

Mooie ligging, parkeergelegenheid. Goede ontvangst. Nette ietwat krappe kamer met weinig loopruimte en weinig ruimte voor de waterkoker naast het koffieapparaat. Kamer rook naar rook maar gelukkig kon de deur open gezet worden. Prima ontbijtbuffet.