“Diner”

QC's Seafood Restaurant Bar and Townhouse
Geclassificeerd als nr. 5 van 26 Restaurants in Cahersiveen
Keukens: Iers
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Barscene, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
16 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten, glas witte wijn voor €7,- is wat prijzig maar verder alles top! Vriendelijke bediening en leuke kaart. Grappig dat 'entree' dus hoofdgerecht betekent!

1 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is gewoon een prima restaurant. Alles gemaakt met verse producten. Als je tot 18:45 komt is er een early bird discount. Wel scherp op tijd komen. 2 gangen voor ca 20 €.. wat toch een mooie korting is.
Er brand een mooi haardvuur en er is een gezellige sfeer.,maar toch is het klassevol. Het was er wel druk maar alles ging vlot. Aanrader, zeker als je graag vis eet.

AndrewCahersiveen, Owner van QC's Seafood Restaurant Bar and Townhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 april 2016

Dear Gerard G
thank you for the 5 star review, we appreciate you taking the time to review us and we are delighted you enjoyed your evening with us,
kind regards
kate

25 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten maar erg gehaast allemaal. Het was ook erg druk, we hadden de indruk dat we weer snel plaats moesten maken voor de volgende gasten.

AndrewCahersiveen, Owner van QC's Seafood Restaurant Bar and Townhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2015

Dear CosteJ
thank you for your review, sorry that you felt rushed, because of it being very busy, we certainly do not want our customers to get that impression, unfortunately where we live there is a 6 week peak where it is unbelievable busy, outside of this period it is completely relaxed and chilled.
regards

31 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten; zeer vriendelijke bediening; schone, goed op elkaar afgestemde inrichting; mooi glaswerk; oog voor detail [sfeerlichtjes ;-)]

AndrewCahersiveen, Owner van QC's Seafood Restaurant Bar and Townhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2014

Thank you. please visit again !!

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

AndrewCahersiveen, Owner van QC's Seafood Restaurant Bar and Townhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2017

Reizigers die QC's Seafood Restaurant Bar and Townhouse bekeken, bekeken ook

Cahersiveen, County Kerry
Cahersiveen, County Kerry

In QC's Seafood Restaurant Bar and Townhouse geweest? Deel je ervaringen!