“Gezellige traditionele pub.”

Keukens: Iers
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Barscene
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
28 augustus 2018 beoordeeld

Typische gezellige, ongedwongen pub waar zowel toeristen en locals komen. Vroeg in de avond meestal life pub-muziek. Je kunt er ook pub-food eten.

16 juni 2018 beoordeeld

Vriendelijke bediening, traditionele barfoodkaart. Weinig sfeer in de pub ondanks het feit dat er een bandje speelde. Eten is ok doch verder niet bijzonder.

24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met het gezin gegeten. Voldoende keus in menukaart, ook kids menu. We hadden verschillende gerechten. King burger, lam. Kids menu en aantal desserts. Erg lekker. Favoriet was de Chocolate taart. Live muziek maakte eea helemaal compleet!

30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier twee keer gegeten. Value for money. Smakelijke gerechten in een gezellige omgeving. Beide avonden was er live muziek. Zanger met een goede stem en prima instrumentale ondersteuning. Deze pub kan zeker aanbevolen worden.

Evie F, Public Relations Manager van E.J. Kings, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2017

Dear Frits F,

Thank your very much for the kind words in your recent review.

I am glad to hear that you enjoyed your visit with us.

We would be delighted to welcome you back to EJs in the future should you find yourself in Clifden again!

Best,

Evie Faulkner

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie en gezellige pub, waar je goed kunt eten en waar elke avond goeie live muziek wordt gespeeld! Een echte aanrader.

Reizigers die E.J. Kings bekeken, bekeken ook

In E.J. Kings geweest? Deel je ervaringen!