“Prima restaurant”

Geclassificeerd als nr. 5 van 36 Restaurants in Clifden
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
27 augustus 2018 beoordeeld

Sfeervol restaurant. Mix van traditie en modern. Prima keuken en vriendelijke bediening. Ook geschikt voor kindereen

20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De avond dat wij er waren was het erg druk ivm een paarden happening. We konden in overleg wachten aan de bar tot er een tafeltje vrij zou komen. Vlg de ober zo’n 3 kwartier, maar na 20 minuten werden we al opgehaald en hebben we heerlijk kunnen eten.

18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In Clifden was op dat moment een grote paarden show. Overal erg druk maar ondanks de drukte bleef personeel attent en vriendelijk. Salade met geiten kaas en de curry courgette soep waren heerlijk.

21 juli 2018 beoordeeld

Het eten bij Guy's Bar was prima. Wij hadden niet gereserveerd, zodat we een half uurtje aan de bar moesten wachten op een tafel. Het was geen probleem om met een biertje sfeer te proeven. De tafel was binnen een half uur beschikbaar en we werden vervolgens goed verzorgd.

Datum van bezoek: juli 2018
29 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het lezen van TripAdvisor zijn we hier beland. Heerlijke Chicken Goujons gehad! Vriendelijk personeel, leuk ingericht en lekker eten!

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Guys Bar & Snug bekeken, bekeken ook

Clifden, County Galway
Clifden, County Galway

In Guys Bar & Snug geweest? Deel je ervaringen!