“Heerlijk gegeten!”
Beoordeling van Mitchell's Restaurant

Mitchell's Restaurant
Geclassificeerd als nr. 7 van 36 Restaurants in Clifden
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig visrestaurant. We aten een heerlijke visplatter. De bediening was vriendelijk. Er is beneden een boven een eetruimte. De toiletten zijn boven.

11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alle gidsen en tips bevelen Mitchell aan. Onze ervaring viel tegen. De beide vis hoofdgerechten waren te ver doorgekookt of gebakken en dus 'laf'. Bij het voorgerecht vroegen we wijnadvies. Tot onze verbazing zei de serveerder 'wit'. Bij het hoofdgerecht gaven we de andere serveerder een nieuwe kans met de wijnkaart in de hand. Antwoord: 'wit'.....

21 juli 2018 beoordeeld

Dit restaurant wordt duidelijk heel goed bezocht. Het eten was goed; het stond redelijk snel op tafel. De bediening probeert je duidelijk snel weer te laten vertrekken zodat een volgend gezelschap aan kan schuiven. Het heeft ons niet gestoord, maar je kunt je afvragen of rustig uitgebreid tafelen hier wel mogelijk is.

25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben er op advies van de B&B eigenaar gegeten. Reserveren is noodzakelijk omdat het vol zit. Veel mensen die er niet terecht konden.
De oesters waren vers en erg smakelijk. Daarna de Hake en Codfish gehad. Perfect!
Kleine wijnkaart met hele goede wijnen.
Aanrader

27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk restaurant waar je goed kunt eten. Volgens de gastvrouw van ons B&B een van de beste van Clifden. Ze serveren veel vis. Wij hadden chowder vooraf. Die was oké maar we hebben bij Klaw in Dublin veel lekkerder chowder op. Daarna heelfilet. Die was erg lekker. Bediening was heel goed en sympathiek. Kortom, goed restaurant, zeker als je van Vis houdt.

Reizigers die Mitchell's Restaurant bekeken, bekeken ook

Clifden, County Galway
Clifden, County Galway

In Mitchell's Restaurant geweest? Deel je ervaringen!