“De locatie van dit hotel is goed en slecht”
Beoordeling van The White House

The White House
Geclassificeerd als nr. 17 van 80 Restaurants in Kinsale
Keukens: Vis en zeevruchten, Grill
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
30 juni 2018 beoordeeld

Allereerst: vriendelijk en behulpzaam personeel. Schone kamers en fijne bedden. De ligging: zeer centraal, je zit boven op “the action”, maar dat betekent ook, dat er pas rust is, na 0.30 in de nacht...
En aangezien het hotel aan de doorgaande weg ligt, begint de herrie om 6 uur in de ochtend weer.
Wij waren er, tijdens een hittegolf, waardoor we ons raam wel open moesten houden, maar het heeft wel onze slaap gekost.
Ontbijt is redelijk.

Datum van bezoek: juni 2018

3 juni 2018 beoordeeld

Op onze trip door Ierland hebben wij hier de laatste dag in Kinsdale gegeten. Het eten was goed (lekkere stew) en heerlijke (cod). Mooie prijs kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: mei 2018
4 april 2017 beoordeeld

Onze eerste nacht in Ierland gegeten in The white house. Leuke plek, mooi gebouw, beergarden, heel vriendelijk en lekker eten voor een goeie prijs. Zeker aan te raden!

Datum van bezoek: april 2017
5 september 2016 beoordeeld

In deze gezellige pub kun je goed eten. Er is voldoende keuze op de menukaart. Later op de avond is er ook life muziek. Een serveerster had wel erg veel haast, waardoor we ons wat opgejaagd voelden. Goed eten tegen een goede prijs.

Datum van bezoek: augustus 2016
24 juli 2016 beoordeeld

Hebben hier zeer lekker gegeten, zeer verse vis, vriendelijke bediening, goede wijn.
Men komt steeds vragen of alles naar wens is, water wordt gratis verschaft

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die The White House bekeken, bekeken ook

Kinsale, County Cork
Kinsale, County Cork

In The White House geweest? Deel je ervaringen!