217 US$
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 266 US$ per nacht.

211 US$
171 US$
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
The Blue Horizon Bed & Breakfast(Kinsale)(Heel veel waar voor je geld!)
148 US$
140 US$
211 US$
205 US$
117 US$
101 US$
  • Zwembad
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 121 US$ per nacht.

143 US$
200 US$
  • Restaurant
  • Roomservice
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 222 US$ per nacht.

The K Kinsale(Kinsale)
148 US$
126 US$
46 US$
45 US$
Agoda.com
3 augustus 2016 beoordeeld

Soms zie plaatjes er mooier uit dan de werkelijkheid en soms is booking.com gewoon duurder dan het hotel zelf.
Old Bank House ligt op een prima locatie in Kinsdale, maar de prijs/kwaliteit verhouding was ver te zoeken. Booking.com rekende 230 euro per nacht. Daar aangekomen zaten we in een te kleine slecht afgewerkte kamer. Personeel heeft ons omgeboekt naar ruimere kamer en korting gegeven op de reissom.
Al met al prima opgelost door personeel, maar nog steeds te duur voor wat geboden wordt.
Ontbijt was ok.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner