Beoordeeld op 15 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dit is een mooi hotel midden in het centrum van Kinsale met uitzicht op de haven. Het personeel is erg vriendelijk. De kamer is redelijk ruim en mooi. Geweldige douche. Het bed is echter erg klein en als mijn man draaide, draaide ik mee. Tevens was de kamer erg warm. Verder is het hotel erg gehorig. Het ontbijt is prima. Dus.... mooi hotel maar ik heb hier 2 verschrikkelijke nachten gehad.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 augustus 2017

Heerlijk geslapen in dit hotel.
Het ontbijt was ook prima. We kozen voor een zoet ontbijt met wentelteefjes en pannenkoeken.
Zwembad was ook prima. Let wel op: het zwembad is na 19.00 uur niet toegankelijke voor kinderen en kinderen onder de 16 jaar mogen niet alleen zwemmen.

Omdat er een bruiloft in het hotel was, was de parkeerplaats helemaal vol. Toen ik vroeg of er een andere parkeerplaats in de buurt was, gaf de receptioniste aan dat ik dubbel kon parkeren en de sleutels bij hen achter kon laten. Zij gaven de auto een plek, dus we hadden er geen omkijken naar. Prima service!

Tip voor de omgeving: als je houdt van Pizza, ga dan eten bij de foodtruck bij de brug (Pizza Rustika). Lekker!

Enige aandachtspuntje had te maken met het inchecken. Wij waren wat te vroeg, maar konden alvast de papieren invullen. Ze zouden ons bellen als de kamers klaar waren. Na 1,5 uur in het stadje geweest te zijn, gingen we toch maar weer informeren. Een van onze kamers was klaar (geen telefoontje gehad) en als de andere klaar was zouden ze bellen. Toen we om 17.30 uur nog eens informeerden, bleek de andere kamer ook klaar, maar ook dat telefoontje was uitgebleven.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 27 juni 2017 via mobiele applicatie

Op onze rondreis door Ierland 2 nachten hier met veel plezier verbleven. Actons is een mooi modern hotel. Kamers zijn ruim, voorzien van alle gemakken en met een goede badkamer. Personeel is zeer vriendelijk en netjes. Het ontbijt is fantastisch. Een klein buffet maar bestellen vanaf de kaart bv.eggs benedict, pancakes, englisch breakfast etc en het wordt speciaal gemaakt. Kinsale is een leuk plaatsje met veel verschillende prima eetgelegenheden. De smalle kronkelende straatjes met vrolijk gekleurde huisjes en winkeltjes maken het tot een must-see op de Ierland rondreis.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 6 juni 2017

Op onze rondreis door Ierland deden we dit hotel aan. De locatie is op zich leuk met het haventje voor de deur maar ook wel heel erg druk. De straat is overvol overdag en je kunt als gast van dit hotel heel moeilijk parkeren. Wij mochten in overleg met het hotel op de invalide parkeerplek staan vanwege gebrek aan parkeerruimte. Het eten is hier verder heel eenvoudig. Fish en chips , dus niet culinair hoogstaand, maar wel prima. We eten een burger en een maaltijdsalade. Het ontbijt daarentegen wat in een andere ruimte is s 'ochtends is weer wel erg lekker. Hier kunnen ze wel wat met eieren!

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
TWrixon, General Manager van Actons Hotel Kinsale, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2017

Dear Nathalie D,
Thank your for posting your recent review, all feedback is genuinely appreciated.
Regards,
Tomas Wrixon
General Manager

Beoordeeld op 10 juli 2014

Wat een geweldige beleving. Zijn hier 2 nachten geweest. Personeel is ontzettend vriendelijk niets is te veel. Wij hadden een kamer met 2 slaapkamers (305) en een grote slaapkamer (103) prima kamersmet goede bedden. Mooie badkamer met een bad met een keuze voor een regendouche of een gewone douche. In het restaurant gegeten wat erg goed was ik had een starter (kippenvleugeltjes) maar als hoofdgerecht omdat ik niet zo'n honger had. De hoofdmenu's van de anderen waren curry chicken, ook heerlijk, allen de pasta carbonara had iets meer smaak aan gemogen. Ontbijt de volgende morgen erg uitgebreid. Omdat we zo goed hadden gegeten de 1e dag 2e dag voor het 3 gangen keuze menu van € 25,00 gegaan. Zeker een aanrader. Omdat het die avond halve wk finale was Nederland-Argentinië hadden ze voor ons een tafel bij de tv gereserveerd voor na het eten dat bedoel ik oa met geweldige service. Niets is te veel. Mochten we ooit hier nog in de buurt komen dan weten wij waar we verblijven

Verbleef: juli 2014, reisde met vrienden