“Heerlijk! Aanrader”

Geclassificeerd als nr. 6 van 83 Restaurants in Dingle
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Door 'Celtic Tours' aangeraden als een goed restaurant. Als je er langsloopt verwacht je niet dat dit een goed restaurant is maar dat veranderd bij binnenkomst. Het was erg druk en we moesten even wachten. Het personeel was erg vriendelijk en bij het vertrek van de gasten werd in rap tempo het tafeltje weer klaargemaakt voor de volgende. Terwijl ze je absoluut niet zo snel mogelijk weg willen hebben!
De monkfish werd aan een spies geserveerd en was heerlijk bereidt. De pollock in aardappelkorst was ook perfect bereidt.
Een juweeltje, dit restaurant!!!!

Datum van bezoek: juni 2018

28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk restaurant is dit. We hebben hier gisterenavond met z'n vijven gegeten.
Wat hebben wij heerlijk gegeten. De sfeer was super gezellig. Personeel erg vriendelijk. Het is niet heel goedkoop, maar het was onze laatste avond in Dingle. Dus zeker de moeite waard.

Datum van bezoek: oktober 2017
9 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg geschikt om mooie meerdaagse wandelingen te maken, met prachtige natuur. Veel authentiek Ierse pubs in het stadje

Datum van bezoek: mei 2017
8 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden ins verheugd om een gezellig en heerlijk vis diner hier.
Is was plaats genoeg, de serveerster wou ons tweeën bij een klein tafeltje plaatsen, bij onze vraag of we bij een grotere tafel mochten zitten, werd ons dat geweigerd.
Vervolgens zijn we vertrokken om ons niet te ergeren.

Datum van bezoek: mei 2016
15 augustus 2015 beoordeeld

Onze verwachtingen waren hooggespannen, maar werden niet helemaal ingelost. Aangezien we enkel plaats hadden om 17.30 u., namen we de early-bird menu. De visgerechten waren niet slecht, maar misten wat finesse.

Datum van bezoek: augustus 2015

Reizigers die Out of the Blue Seafood bekeken, bekeken ook

Dingle, Dingle Peninsula
Dingle, Dingle Peninsula

In Out of the Blue Seafood geweest? Deel je ervaringen!