“Echt Thais !”

Lily House Thai & Chinese Cuisine
Geclassificeerd als nr. 11 van 57 Restaurants in Kenmare
Keukens: Chinees, Thais
1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed Thais eten,zoals het hoort ! Zalige PadThai .....één van de beste....... gezellig interieur.......bediening kan wat beter ......prijs kwaliteit in orde .....niet goedkoop ! Zeker de wijn ! Gaan zeker terug

29 juli 2017 beoordeeld

Een goede chinees! Wij hadden een ti-pan ossehaas en die was erg smakelijk. Goede kwaliteit vlees en best goede wijn.Mijn partner had ook een zeer smakelijk gerecht. Zeer over te spreken.

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

25 juli 2017 beoordeeld

24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Lily House Thai & Chinese Cuisine bekeken, bekeken ook

Kenmare, County Kerry

In Lily House Thai & Chinese Cuisine geweest? Deel je ervaringen!