“Golfers ”

Keukens: Eetcafé
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
27 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend restaurant. Vlotte en attente bediening. Black puding is een van de beste die we ooit gegeten hebben.

25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Modern ingerichte zaak. Kaart voldoende gevarieerd. Echter verkeerde keuze gemaakt. Maar disgenoten waren lyrisch over de bloedworst. De Fish & Chips: heerlijke kabeljauw groot portie. Mooie ervaring.

22 april 2017 beoordeeld

goede service, lekker eten, aangename life muziek op de achtergrond. Mooi moderner interieur. zeker een aanrader

26 april 2016 beoordeeld

Leuk restaurant, lekker lam, pastra was ook prima. Kids had kip burger en fajita.
Sfeer prima en leuke muziek.

2 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat nummer één van de lijst van Tripadvisor op maandag gesloten was moesten we op zoek naar een ander restaurant in Kenmare. We kwamen bij Davitt's terecht, waar ook die avond life muziek zou zijn. Het restaurant was vol maar na 10 minuten wachten, we werden tijdelijk even midden in 'de zaal' gedropt, kregen we onze plaats -ver van de muziek- toebedeeld. De bediening wasbeits en (te) snel, het eten was goed, de kaart beperkt tot de traditionele Ierse gerechten steaks, fish and chips, et cetera. Di muziek was wel opvallend hard aanwezig en maakte dat je elkaar tijdens het eten niet goed kon verstaan. Wel vriendelijk allemaal, maar niet bijzonder.

Reizigers die Davitts Restaurant bekeken, bekeken ook

Kenmare, County Kerry
Kenmare, County Kerry

In Davitts Restaurant geweest? Deel je ervaringen!