“Heerlijke mosselen gegeten”

O'Donnabhain's Gastro Bar
Geclassificeerd als nr. 24 van 57 Restaurants in Kenmare
Keukens: Iers, Vis en zeevruchten, Pub-restaurant
Geschikt voor: Lokale keuken, Grote groepen, Barscene, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren er vroeg in de avond, rond 18 uur.
Hebben Mosselen en Beef and Guiness Stew gegeten.
Beide gerechten waren lekker. Bediening snel en vriendelijk. Wat ons betref een prima zaakje.

24 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vier volwassenen hier gegeten...eten stond vlot op tafel..stew was niet lekker ..te flauw en leek meer op een groot bord groentesoep. Lambs beef daarentegen wel redelijk. Zes euro voor een glas bier was te duur. Kortom wij zoeken voor morgenavond een andere locatie. Mij zien ze hier niet weer.

28 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet gegeten, alleen Irish coffee (veel Jameson) en bier...McGargles van de tap, veel Amerikanen..en live muziek met "kleine café aan de haven" van Pierre Cartner!

22 april 2017 beoordeeld

Gezellige sfeer, meer typisch iers interieur. Eten is lekker, goede service, zeer vriendelijk. makkelijk te bereiken

9 januari 2017 beoordeeld

gezellige pub, goed gegeten en erg leuke live muziek.
Gaat de hele avond door, zeer variërend. zijn er vaak geweest

Reizigers die O'Donnabhain's Gastro Bar bekeken, bekeken ook

Kenmare, County Kerry

In O'Donnabhain's Gastro Bar geweest? Deel je ervaringen!