“Top zaak ... Super verse producten oeters zijn heerlijk”

Tom Crean Fish & Wine & Accommodation
Geclassificeerd als nr. 8 van 57 Restaurants in Kenmare
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze eerste avond in kenmare , we vroegen in de B&B en lekker visrestaurant . Zo kwamen bij dit terecht ... Aanrader !!! Voorgerecht oesters en hoofdgerecht zalm met sesam kruidenkorst ... Top ... Uitstekende wijnkaart !!!

Datum van bezoek: juni 2018

31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten ! Uitstekend visrestaurant.
Live music was leuk.
Pittige prijs, maar eten was het waard

Datum van bezoek: augustus 2017
4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier zeer lekker à la carte gegeten.
De menukaart heeft voor elk wat wils en er wordt rekening gehouden met voedselallergieën.
De menukaart op de website is up to date.
Op maandag- en donderdagavond kan je trouwens genieten van live muziek!
Wij hadden gereserveerd en ik ben van mening dat dit aan te raden is.
De bediening is zeer vlot en vriendelijk.
Voor de bierliefhebbers kan ik het huisbier van het restaurant aanraden: Expedition Ale Irish red.

Datum van bezoek: augustus 2017
13 februari 2017 beoordeeld

We hebben hier vaak gegeten. Het is iets duurder dan de meeste andere restauranten in Kenmare, maar de kwaliteit is altijd zeer goed. Erg vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: augustus 2016
AileenCreanOB, Owner van Tom Crean Fish & Wine & Accommodation, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2017

Thanks very much for your 5* review. I'm delighted you enjoy dining with us. We look forward to welcoming you back.

28 augustus 2016 beoordeeld

mooi, gezellig restaurant met heel vriendelijke bediening! De keuken is top, overwegend vis en schaaldieren op t menu. Niet echt goedkoop, maar zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Tom Crean Fish & Wine & Accommodation bekeken, bekeken ook

Kenmare, County Kerry

In Tom Crean Fish & Wine & Accommodation geweest? Deel je ervaringen!