“Leuke pub met lekker eten!”
Beoordeling van PF McCarthy's

PF McCarthy's
Geclassificeerd als nr. 17 van 57 Restaurants in Kenmare
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
11 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een hoofdgerecht + toetje. Wat allemaal lekker was. Goeie prijzen. De bediening is erg aardig en het eten was er snel. We hadden live muziek en de tent zat vol. Erg gezellig!

5 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is goed pubeten hier. Voldoende keuze en lekkere dagspecials. Het blijft niet in je herinnering als top maar er was niets mis mee. De fish en chips hebben we beter gehad. Maar dat was dan ook geen dagspecial.

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze bar wordt druk bezocht. Reserveren is wellicht nodig. De menukaart en de specials zijn beperkt, maar er is voor ieder wat wils voor een redelijke prijs.
De zalm was heerlijk bereid, niet droog maar lekker mals. De porties zijn toereikend maar voor de grote eters wellicht te klein.

4 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na kort wachten aan de bar een plekje gekregen. Lekker gegeten met life muziek op zondagavond vanaf 8 uur. Niet duur en vriendelijke bediening.

26 augustus 2016 beoordeeld

prima eten, voldoende variatie. 's avonds gezellige Ierse live muziek. Prima plek om te eten en iets te drinken.

Reizigers die PF McCarthy's bekeken, bekeken ook

Kenmare, County Kerry
Kenmare, County Kerry

In PF McCarthy's geweest? Deel je ervaringen!