“Lekker maar niet bijzonder”

Mulcahy's Bar and Restaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 57 Restaurants in Kenmare
Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
6 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig restaurant, eten was lekker maar niet bijzonder. Niemand meer gezien aan onze tafel nadat het nagerecht gebracht was. We hadden nog trek in koffie met likeur welke we dan ook maar ergens anders gedronken hebben.

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel de medium als rare filet steak uitstekend bereid! De Beef Wellington is een aanrader! Perfekte korst en champignons tussen korst en vlees. De prijs en drukte doordeweeks zegt ook iets. Kwaliteit mag wat kosten.

30 juli 2016 beoordeeld

Wij hebben hier vanavond heerlijk getafeld. Eerlijke, lokale keuken; mooi gedresseerd op lokaal vervaardigde borden en een jonge bediening uit het vriendelijkste hout gesneden. Dit was echt een topper!

31 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig restaurant. Heel anders dan alle andere in Kenmare. De inrichting is gezellig. Geen pub sfeer. Gerechten worden op prachtige, handgemaakte borden geserveerd.
Personeel is uiterst vriendelijk. Goeie kaart met lokale vis en vlees. Fijne wijnkaart. Wij gaan daar zeker terug.

20 mei 2014 beoordeeld

Mooi gedekte tafels en een vriendelijke bediening. Het eten was echt uitstekend. Een echte aanrader in Kenmare waar je veel gezellige en goede restaurantjes hebt. We hebben er drie "geprobeerd" en deze had klasse en kwaliteit. Mooi klaargemaakt eten dat net zo lekker smaakt als het er uit ziet. Heerlijke huiswijn en prima bediening. Absolute aanrader.

Reizigers die Mulcahy's Bar and Restaurant bekeken, bekeken ook

Kenmare, County Kerry

Kenmare, County Kerry

In Mulcahy's Bar and Restaurant geweest? Deel je ervaringen!