“Moeilijk een negatief punt vinden”
Beoordeling van Hof Ter Zielbeek

Hof Ter Zielbeek
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Ruisbroek
22 oktober 2021 beoordeeld

Met groep van 14 personen een eerste maal gaan eten in dit zeer mooi en gezellig ingericht restaurant. Uiterst vriendelijke, verzorgde en snelle bediening. Eten van zeer goede kwaliteit en meer dan voldoende en dat aan een zeer acceptabele prijd. Kortom : een meevaller en aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2021

14 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer hygiënisch.
Warm onthaal, zorgzaam personeel, heerlijk gegeten, warm geserveerd, je voelt je als gast zeer welkom.

Gezellige drukte zonder storend lawaai.

Zelfs wachtend alleen op gezelschap dat later komt geen probleem

Dank u : Komen zeker terug!

Datum van bezoek: oktober 2021
17 juni 2021 beoordeeld

Eindelijk, corona is stilaan over het hoogtepunt heen. We zijn tweemaal ingeënt, tijd dus om weer eens buiten te komen. Lees: gaan eten in Hof ter Zielbeek. Zoals reeds meermaals: zeer vriendelijk onthaal en bediening, niets is te veel om de klant te behagen, eten zeer lekker, perfect georganiseerd. Ondanks corona, gezelligheid troef! Dank aan het hele team, en vooral het keukenteam niet vergeten, voor onze geslaagde eerste uitstap!

Datum van bezoek: juni 2021
23 augustus 2020 beoordeeld

Vanwege de hoge scores 2 maal geprobeerd.
Eerste maal menu genomen, mooie prijs, goede bediening, goed kader, eten middelmatig (ik koos voor de steak met Rochefort, kreeg paarde steak, zonder dat dit vermeld werd, kan ook per ongeluk gebeurt zijn), en wegens de relatief lage prijs van het maandmenuutje heb ik dit laten passeren.
Omdat mijn brouw tevreden was over haar menuutje (lamsvlees), wou ik het nogmaals proberen, dit maal à la carte. Ik nam Angus filet, mijn vrouw paarde filet.
De angus, was niet saignant, maar blue chaud, en vooral niet goed gebakken. Een lekkere steak moet een donkere krokante korst hebben, dat geeft de smaak, deze filet was duidelijk op een te laag vuur gebakken, en zag bleek, dus de smaak was navenant. Als je een stuk vlees van 32 euro besteld verwacht je toch dat de kok de basis techniek beheerst. Ook de champignonsaus was zeer matig van smaak en de champignons idem (ik vermoed diepvries champignons), het bijhorend slaatje was in feite niet eerbaar, waarschijnlijk lang te voren overgoten met een veel (te zure) vinaigrette, en zo weggezet in de koeling, waardoor je een doorweekt rommeltje krijgt. De diepvries kroketten waren doorsnee diepvries kroketten, de fabrieksmayonaise, doorsnee fabrieksmayonaise...
Mijn vrouw haar paarde filet was middelmatig, de pepersaus idem, het bijhorend witloof slaatje ondermaats.
Jammer!

Datum van bezoek: augustus 2020
15 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na Daens voor de tweede maal langs geweest en was terug top! Wordt zeker ons vast adresje na een studio 100 bezoek... Het is er puur genieten in een ongedwongen sfeer met supervriendelijke bediening aan democratische prijzen.

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Hof Ter Zielbeek bekeken, bekeken ook

Willebroek, Antwerpen

In Hof Ter Zielbeek geweest? Deel je ervaringen!