“Diner as is should be”
Beoordeling van Taverne Haspengouw

Taverne Haspengouw
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Zepperen
Beschrijving: De eerlijke, lekkere, Belgische keuken met een correcte prijs-kwaliteit verhouding.(Kind)vriendelijk en voorzien van een ruime parking (gratis) en een overdekt terras.
24 oktober 2021 beoordeeld

Uiterst vriendelijke ontvangst en zeer vlotte bediening.
Gekozen voor de zalm , zeer lekker. Echtgenote gekozen voor de hamburger vh huis, zeer lekker. Topadres onder de kerktoren van Zepperen.

Datum van bezoek: oktober 2021

10 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten, rustige sfeer. Niet te duur vriendelijke bediening. Toiletten zijn wat klein maar wel proper. Maar een echte aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2021
23 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier iets kleins gegeten maar zagen meteen dat het in orde was. De vegetarische schotel was heerlijk, aubergine rollade met pasta en tomatensaus. Eindelijk eens een origineel veggie schotel! Ook de croques waren super verzorgd en groot genoeg.

Hier komen we zeker terug!

Datum van bezoek: juli 2021
18 juni 2021 beoordeeld

We zijn hier twee keer gaan eten tijdens ons verblijf in Haspenhouw. Zeer lekker en een echte aanrader.

Datum van bezoek: juni 2021
24 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima tussenstop tijdens een wandeling of fietstocht, voor een snelle hap en een lekker drankje. Vriendelijke bediening, aangename sfeer.

Datum van bezoek: mei 2021

Reizigers die Taverne Haspengouw bekeken, bekeken ook

Velm, Limburg Province
Sint-Truiden, Limburg Province

In Taverne Haspengouw geweest? Deel je ervaringen!