“Ça donne encore plus d’Envie ;-)”
Beoordeling van L'Envie

L'Envie
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Sint-Denijs
Prijsklasse: € 45 - € 105
9 september 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Van het hervekaas- met luikse strooppralientje als eerste aperitiefhapje (van vele) tot en met het luikse wafeltje als laatste toemaatje bij de koffie: alle gerechtjes waren smaakbommen. Heel lekker en gezellig, met uitstekende bediening en wijnen. We komen terug!

Datum van bezoek: september 2023

16 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kende de zaak niet dus lieten we het op ons af komen. Wij waren onder de indruk! De hapjes waren mooi afgewerkt en goed op smaak, het was goed begonnen daarna de kalf tartaar vond ik super, vooral de saus was fantastisch. Daarna kwamen we bij de "noordzeevis" met erwten en daslook eveveens zeer lekker maar vooral de garing van de vis was TOP!
Het hoofdgerecht was subliem! De verschillende bereidingen van het lam was ook top, men vrouw vond vooral het bretoens koekje met het lam en de kaas er over geraspt subliem! Ik heb daarna de kaas gegeten met de brioche. Als ik iets zou moeten zeggen miss een tweede soort brood bij de kaas, een noten toast of meergranenbroodje ofzo maar al bij al was alles super!

Datum van bezoek: mei 2023
6 maart 2023 beoordeeld

Plaats wordt aangeduid bij de open keuken met te veel lawaai...zien klaarmaken van gerechten uit vele busjes en spuitzakken...
Te koude hoofdgerechten.... gevlekte bladgroente met gat.(dat moet je toch zien!!!)
De chef loopt bij het begin van de shift al met vuile schort in het restaurant en de open keuken... (wellicht van de vorige service).
Door de open keuken zie je constant de vieze voorschoot.
Ze schrobben de open keuken . de werktafel... met veel schuim nog terwijl je aan het eten bent de keuken.. (beter het luik dicht doen).
te veel lawaai van ??? mixers andere toestellen?)
Terwijl wij er zitten op te kijken staan er twee keukenhulpen met hun gsm te werken en wellicht leuke beelden te delen.. en daarna aan de borden...

Leuk/aangenaam is anders....

Hier is michelin absoluut te gul geweest.

Te duur voor wat je krijgt!!!!

Goede, mooie stoelen, mooi interieur, Goeie bediening!!!

Datum van bezoek: februari 2023
28 januari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie , kleine zaak in huiselijke sfeer, vriendelijk personeel, lekkere keuken. Fijne gerechten, soms speciaal gebracht op een leuk bordje!

Datum van bezoek: januari 2023
26 juli 2022 beoordeeld

Dit is een zeer goed restaurant qua bediening, kader, ligging, beperkte menukaart, wijnselectie en prijs/kwaliteitverhouding.
De smaken van de gerechten zijn een Michelinster waard, maar ik verwacht nog altijd iets verrassendere combinaties. Ben ik te veeleisend? Wel, ik denk als dit restaurant zich wil beter profileren ten opzichte van het gelijkaardig aanbod in de streek, dat het op dit vlak zal moeten gebeuren.
Een kleine opmerking wat de bediening betreft: de mondelinge aankondiging van de gerechten met de uitleg was een beetje 'op automatische piloot'. Er werd geen poging ondernomen om een iets persoonlijker contact tot stand te brengen. Geen vraag, geen anekdote, geen mopje ... Voor mij is het vooral dit persoonlijk contact dat mij doet terugkeren naar een restaurant.
We komen zeker terug, maar met dezelfde kritische blik.

Datum van bezoek: juli 2022

Reizigers die L'Envie bekeken, bekeken ook

Heestert, Kortrijk
Zwevegem, West-Vlaanderen

Zwevegem, West-Vlaanderen

In L'Envie geweest? Deel je ervaringen!