Volledig restitueerbaar voor do 30 mei
Word beloond met One Key
Chris Van de Put

Een échte aanrader!!

5,0 van 5 bollen30 jan 2024 beoordeeld
We verbleven van 25 tot 27/01/24 in het hotel Moriaanshoofd. We kenden het niet maar hadden het geboekt omdat ze Vlaanderen Vakantiecheques aanvaardden.
Wat waren we blij verrast! We werden zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen! De kamer was ruim en in orde en we hadden een fantastisch uitzicht op de achtergelegen parktuin!
Het ontbijt was zeer verzorgd. We dineerden in het gezellige restaurant waar we smulden van een overheerlijke côte à l'os en een black angus steak!
De gastheer verzekerde ons dat de tuin nog mooier is in de zomer, dus hier zien ze ons zéker terug!!!
Datum van verblijf: januari 2024
Kamertip: Breng zeker je wandelschoenen mee (en bij regenachtig weer best laarzen) want er zijn veel leuke...
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
    Bar/lounge
    14.2 km van Country Lodge Hotel Moriaanshoofd
    Meer hotels in Mullem bekijken
    Beoordeeld op 20 juni 2023

Mooi gelegen hotel. Propere kamers. Goed restaurant met heel vriendelijk personeel uitgezonderd de hoteluitbater. Wees verschillende keren op een irritante wijze op regels die van toepassing zijn in het hotel zonder dat deze overtreden werden. Zou beter op pensioen gaan en de zaak overlaten aan zijn super vriendelijke dochters. Ontbijt in buffetvorm. Ook in de ontbijtruimte zijn twee borden aangebracht met regels die dienen gevolgd worden.

Datum van verblijf: juni 2023
    Joris Igor Houwen, General Manager van Country Lodge Hotel Moriaanshoofd, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2023

Na klachten van andere hotelgasten op de eerste avond, heb ik gewoon vriendelijk gevraagd om de 2de avond daar wat meer rekening mee te houden, en jullie "quiz" buiten na 23u niet net aan de kamers van de andere hotelgasten te laten doorgaan, maar dan wel verder weg, een stuk de tuin in. (Uiteindelijk duurde de activiteit tot een stuk na middernacht)
    Jullie stelling, omdat uw groep 2/3 van de kamers hadden en dat de "klant koning is", en daardoor méér "rechten" zouden hebben op de andere "minderheid" van de gasten, kon er echt niet in bij ons. Elke klant is toch koning, niet alleen jullie grotere groep? Ik probeer gewoon te schipperen voor iedereen voor een rustig en gezellig verblijf.
    Een klein aantal van de groep, trouwens de rest was wél heel vriendelijk en begripvol, dreigde meteen gemeen om "slechte reviews" te gaan plaatsen, om hun wil door te drijven. Ja, zoiets werkt echt niet bij mij en dan is de reactie eerder "irritant".
    (Er was de avond vòòr aankomst nochtans gemeld door ons per mail, dat luidruchtige buitenactiviteiten na 22u eigenlijk niet kunnen.)

Beoordeeld op 25 oktober 2022

Fantastisch hotel, zeer net personeel en eigenaar, met idem restaurant met top kwaliteit vlees, heerlijke kamer en ook het ontbijt is top, ideale locatie voor mooie fietstochten door Vlaanderen en Gent ligt ook dichtbij, dus ik zou zeggen zeggen, Tot ziens

Datum van verblijf: oktober 2022
    Beoordeeld op 14 maart 2021

We hadden een driedaags arrangement bij Moriaanshoofd. We hadden een mooie, ruime kamer met zicht op de tuin met waterpartijen en veel vogels. We hebben er prima geslapen. Goede bedden. De maaltijden werden op de kamer gebracht, gang per gang, met geruime tijd ertussen. We hebben genoten van het lekkere eten. Het ontbijt was prima. We waren zeer tevreden over ons verblijf.

Kamertip: Er zijn paden om met een rolstoel naar de kamer te gaan. Wij logeerden in een kamer met een badkamer geschikt voor mindervaliden.
    Datum van verblijf: maart 2021
    Beoordeeld op 17 september 2020

Vanaf de straat heb je een zicht op het geklasseerde huis dat vroeger +- 400 jaar geleden gebouwd werd door Spanjaarden en dienst deed als een taxatiehuis op de weg van Antwerpen naar Parijs. Binnen dit monument werd een nieuwe " Saloon" gecreëerd met bar, grill, boxen en allerlei andere zaken. Achter dit oude gebouw werd een volledig nieuw hotel met restaurant in de Zuiderse stijl opgetrokken met tussenin een groot plein. Achter de gebouwen strekt zich een bijzonder grote en mooie tuin uit met een vijver en zijn levende bewoners (o.a. een prachtig paar zwanen) De kamer was ruim, hygiënisch en met zicht op de tuin. Dit hotel wordt gerund door een familie die tijd maakt voor haar klanten, vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: september 2020
    Beoordeeld op 15 augustus 2019 via mobiele applicatie

De schelp van deze oester ziet er niets bijzonder uit, maar bij het openen krijg je een mooie parel. Degelijk grillrestaurant met uiteraard vooral vleesgerechten. Ook het hotel is helemaal gerenoveerd met zeer mooie kamers. Wordt uitgebaat door een familie en men is er zeer vriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2019