“Gezellig en heerlijk”

Benoit & Bernard Dewitte
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Huise
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Benoit & Bernard Dewitte willen meer zijn dan een restaurant, een inspirerende plek van verpozing. U dineert er in een pittoreske, poëtische context en op een zeemzoete zomerdag waant u zich bijna in het zuiden van Frankrijk. Benoit & Bernard Dewitte streven ernaar om zuivere smaken en geuren in al hun eigenheid en finesse om te zetten naar een verfrissende culinaire ervaring, geniaal in zijn eenvoud. Want schuilt echte klasse niet in imposante impact met weinig ingrediënten? Het is in elk geval waar de broers Dewitte naar streven: pure gastronomie die uitblinkt in oprechte transparantie. Het restaurant wordt geprezen om de uitstekende kwaliteit van het basisproduct, de onberispelijke versheid van de ingrediënten en de verfijnde aroma’s en texturen.
12 april 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn favoriete adresje! Een gezellig kader met zicht op mooie tuin, vriendelijke bediening en heerlijke gerechten met verse producten.

Datum van bezoek: oktober 2023

22 februari 2024 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst in een mooi en gezellig kader. Het werd een culinaire avond, met heerlijke sexy gerechtjes, prachtig gedresseerd, originele smaken, een geweldig beleving van de hapjes tot de mignardises bij de koffie. Een sommelier die je weet te boeien en die je meeneemt op zijn reis door de wijnstreken. Een top-adres met een geweldige chef en een buitengewoon goed georganiseerd team van medewerkers. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: februari 2024
    • Sfeer
17 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was al een tijdje geleden dat ik geweest was, maar het was TOP.
Apéritif in de prachtige tuin en zicht op oude gebouwen.
Het eten was genieten van al dat lekkers.
Had iemand meegenomen om een rit in de Vlaamse Ardennen te maken en daar ‘s middags iets te nuttigen. De ervaring was top.

Datum van bezoek: augustus 2023
12 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Je wordt warm verwelkomd in een pittoresk decor. Zuid-Frankrijk lijkt niet ver weg.
Mooi en heel lekker gepresenteerde gerechtjes.
Ook de verfijnde attentie voor mijn verjaardag was aangenaam.
Doen!

Datum van bezoek: augustus 2023
13 juni 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische ervaring, onze lunch in dit restaurant. Apero in de tuin en het eten nadien aan een gezellige tafel bij het open raam. Van aperitief hapjes tot en met het dessert en de zoetigheden bij de koffie, alles was heel erg verzorgd en smaakte superlekker !! Een zacht muziekje op de achtergrond - het was perfect 👌. Mocht er dan toch een opmerking moeten gemaakt worden had ik het persoonlijk wel geapprecieerd dat er iets minder karig werd omgesprongen met de wijn.
Wij komen zeker opnieuw 👍

Datum van bezoek: juni 2023

Reizigers die Benoit & Bernard Dewitte bekeken, bekeken ook

Huise, Oost-Vlaanderen
Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

Asper, Oost-Vlaanderen

In Benoit & Bernard Dewitte geweest? Deel je ervaringen!