Beoordeeld op 6 mei 2018

Zeer goede ontvangst; supervriendelijke gastvrouw, aangenaam vertoeven.Slechts 1 overnachting maar je voelt je daar onmiddellijk thuis. Gratis shuttle naar restaurant was meegenomen. Ontbijt was overvloedig en vers. Zoals in titel vermeld een echte aanrader.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 9 februari 2018

Een enkele overnachting voor een workshop 's anderendaags in de buurt. Ondanks mijn late aankomst en 't feit dat ik die nacht de enige gast was kreeg ik toch een zeer hartelijk welkom die avond en 's anderendaags een echt verwen-ontbijt !

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 juli 2017 via mobiele applicatie

Gastvrouw Anja zorgde voor een warm en hartelijk welkom. De kamer was heel mooi en super netjes. De rustige omgeving en goede bedden garanderen je een zalige nachtrust. Dankzij de shuttle-dienst verzorgd door gastheer Kris konden we onbezorgd genieten van een glaasje wijn bij ons diner. Het ontbijt was helemaal top: versgeperst fruitsap, kakelverse eitjes, huisgemaakte confituren, fruitsalade, broodjes, koeken, ...
Een dikke pluim voor Anja & Kris. We hebben genoten...

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 22 juli 2016 via mobiele applicatie

We werden bij aankomst hartelijk ontvangen door de gastvrouw (Anja) met een hapje en een drankje. De kamer met badkamer was heel proper, aangenaam en mooi. Anja gaf ons tips voor uitstapjes en restaurants in de buurt. 's Nachts werd de poort gesloten zodat de auto's van de gasten veilig stonden. Het ontbijtbuffet was heel lekker en verzorgd. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar! :)

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 14 juli 2016

Vriendelijke gastrouw, rustige omgeving, bedankt voor de tip voor het lekkere diner Anja, de Thai was superlekker, De kamer was ruim, proper en met een drankje in de frigo. Zeer goed bed, tel daar nog het super lekker uitgebreid ontbijt bij op en je bent hier echt verwend !

Datum van verblijf: juli 2016