“Zeer leuke sfeer en superlekker eten.”
Beoordeling van De volxkeuken

De volxkeuken
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Speciaalzaak voor eten in Berchem
Prijsklasse: € 4 - € 16
Beschrijving: Hoi daar, food lover! Stap binnen bij De Volxkeuken, waar eten meer is dan alleen een maaltijd – waar met passie gekookt wordt en verhalen geschreven worden. Ik, Anneke, de food fanaat achter De Volxkeuken, ben al enige tijd op een missie: jou laten glimlachen met elke hap door middel van mijn reizende keuken. Naast mijn nomadisch bestaan, werd het voor mij tijd om een vaste stek te zoeken om mijn droom verder in te verwezenlijken. Ik kies hier bewust om te werken met een kleine, vaste menukaart. Deze vul ik dagelijks aan met talrijke suggesties. Hierdoor kan ik steeds werken met seizoensproducten en zijn onze ingrediënten steeds vers van de pers (lees: de lokale markt!). Of je nu houdt van comfort food, een vettiger snackje, een patéke, healthy food of je nu vegan bent: alles passeert hier de revue en iedereen is welkom. Maar ook mijn kookkunsten - met een knipoog - kunnen tot bij jou reizen. Dus, laat de alledaagse lunch routine achter je en laat je onderdompelen in de wereld van De Volxkeuken ! Ik sta alvast klaar om je met mijn eeuwigdurende glimlach te bedienen. Anneke
16 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gezellige gemoedelijke sfeer. Superlekker eten dat allemaal vers bereid is en dat proef je. Het zijn allemaal gerechtjes om te ontdekken.

Datum van bezoek: mei 2024

In De volxkeuken geweest? Deel je ervaringen!