“Een leuke ontdekking met marge tot verfijning”
Beoordeling van Restaurant Decan

Restaurant Decan
Geclassificeerd als nr. 1 van 11 Restaurants in Berchem
Prijsklasse: € 22 - € 73
Beschrijving: Met restaurant decan kiest chef Jan voor pure producten en natuurlijke smaken. Hij laat zich inspireren door de Frans-Belgische tradities, met een verrassende, eigentijdse invulling. Zijn passie voor zowel koken als muziek geeft de creativiteit die je proeft in elk bord. Heerlijk dineren, een hele avond genieten, daar gaat het om.
28 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Kenmerkend voor deze nieuwkomer in de rand van Antwerpen, is de mooie inrichting van het restaurant met voldoende ruimte tussen de tafels, de vriendelijke ontvangst en de vlotte, professionele bediening. Voor het diner wordt er gewerkt met een vast menu al doet de kok er niet moeilijk over om tegen een kleine correcte meerprijs het verder naar de wensen van de klant aan te passen met gerechten uit het a la carte aanbod, wat we erg apprecieerden. Het aangepaste 5 gangen menu met extra tussengerecht, gaf een goede balans tussen vis en vlees met mooi, klassiek gebrachte porties van goede kwaliteit. Dat alles gecombineerd met een combi van alcoholische (goede wine paring) en non-alcoholische dranken, aperitief, water en koffie/thee bij de afsluit, rekenden voor 6 af op 1019€. Een correcte prijs voor een zonder meer geslaagde avond.

Datum van bezoek: januari 2024

5 september 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Super ervaring, zeer vriendelijke bediening,lekker gegeten, alles was top. Gastvrouw liet ons genieten van uitstekende aangepaste wijnen.
We komen zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2023
23 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi gepresenteerde bordjes. Keuze uit 4/5 gangen menu met eventueel aangepaste wijnen en mogelijkheid tot a la carte.De aangepaste wijnen zeer goed, maar er is ook een uitgebreide wijnkaart. Zeer vriendelijk personeel. Het vleessausje had een iets aangebrande smaak. Het moet wel gezegd: de tafel naast ons had enkel a la carte voor- en hoofdgerecht genomen en de bordjes waren ook netjes hetzelfde gepresenteerd maar ook met de zelfde hoeveelheid. Zij hebben extra frietjes moeten bestellen omdat je hier niet voldoende mee gegeten hebt.

Datum van bezoek: juli 2023
8 februari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie nieuwe locatie in Berchem
Heel heel goed gegeten met een assortiment van fruitsap ipv wijnen. Zeer origineel en fijn voor de mensen die geen alcohol drinken.
Wij komen zeker terug

Datum van bezoek: december 2022
6 oktober 2022 beoordeeld

Ongelooflijk vriendelijk onthaal in een warme, huiselijke sfeer, aangename muziek en mooi kader en vooral ook absoluut voortreffelijk en verfijnd eten van hapjes vooraf tot hapjes met de koffie, kortom een echte aanrader, we komen zeer zeker terug, hartelijk dank voor zalige avond

Datum van bezoek: oktober 2022

In Restaurant Decan geweest? Deel je ervaringen!